تازه های معماری

تازه های معماری بازسازی حمام با طرح جدید با اتاق مرطوب سیاه و سفید

طراحی این حمام اصلی با دریافت طرح جدید با اتاق مرطوب سیاه و سفید

KraftMaster Renovations، همراه با طراح داخلی Kim Platt، این حمام را با طراحی معاصر به روز رسانی کردند.
حمام ها 20 فوت با 7 فوت، 140 فوت مربع (13 متر مربع)، و در حالی که حمام بزرگ است، طرح بی دست و پا بود. حمام نیز دارای سطوح ناهموار با آسیب جدی آب از نشت، و قرار دادن لوله کشی در دیوار بیرونی باعث شد که لوله های مکرر در زمستان سرد شوند.

 

 

حمام به روز شده دارای یک سبک معاصر با برخی از مصالح های سنتی است، با کاشی های سبک کلاسیک سیاه و سفید بر روی کف، اتمام برنج ساتن و درهای غلطکی شاکر.
شبیه سازی ساده و مخلوط مستطیلی کوارتز مستطیلی در عناصر مدرن، در حالی که توابع مدرن شامل یک خروجی کشویی داکت، خروجی برای مسواک و سینی های رولا در داخل و طبقه های گرم است.
یک آینه بزرگ باعث می شود اتاق احساس باز و روشن تر کند، اما به دنبال شکوفایی آن است و آن را تا به امروز احساس می کند، به طوری که اسکن و قفسه برنج اضافه شده است.

 

دوش و حمام قبلی در یک اتاق مرطوب و در پشت محوطه دوشاخه فولادی قرار گرفته اند. محفظه آب را از حمام موجود در اتاق مرطوب نگه می دارد در حالی که اجازه می دهد نور طبیعی از پنجره ها و ارائه دید بازکند.
به جای استفاده از یک محفظه بسته بندی شده برای اتاق مرطوب، شبکه سیاه و سفید روی بالای شیشه در خارج از غرفه اعمال می شود، به این ترتیب که طرف مقابل دوش به راحتی تمیز می شود.

در اتاق مرطوب، یک وان حمام بزرگ خورشیدی سبک و سنگین توسط یک عرشه سنگ مرمر Calacatta و نیمکت احاطه شده است. طاقچه چیدمان مصالح، خطوط قوی از کاشی های بزرگ مترو کاوش را فرا می گیرد و دارای طلای نازک از طلا است که در انتهای شیرهای برنجی و نکات طلا در سنگ مرمر قرار می گیرد.
این پنجره از شیشه های خرد شده برای ایمنی ساخته شده است و در قسمت پایین برای حفظ حریم خصوصی شیشه ای مبهم دارد.

یک گوشه کوچک برای ذخیره لوازم حمام ساخته شده بود در کنار سر دوش به نگه داشتن آنها و دور از چشم از بقیه فضای حمام.

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


همچنین ببینید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا