تازه های معماری

بررسی معماری طراحی خانه ایی در استرالیا با سقف موج دار

معماران شیلی با الهام از تپه های شگفت انگیز چشم انداز اطراف سایت، این خانه را در Kyneton، استرالیا، در اطراف ایده ایجاد اتصال به خارج از منزل و ایجاد یک حس مشترک با حیات وحش در منطقه طراحی کرده اند.

 

modern-house-design-wavy-roof-230317-937-02-800x924

سقف خانه منحصر به فرد ترین جزئیات است که تقریبا به نظر می رسد شناور است و برای تپه های نوردی اطراف خانه شبیه سازی شده است.

مسیرهای سنگی به ورودی، مناطق چمن زا و در اطراف خانه منجر می شوند، در حالی که پوشش گیاهی طبیعی مانند درختان زیتون برای تعامل با این منطقه امکان پذیر است.

 

modern-house-design-wavy-roof-230317-937-03-800x1442

زیرین سقف موج دار ساخته شده از چوب است و گرمای ایجاد می کند که می تواند در داخل و خارج احساس شود.

طراحی سقف خلاق پنجره هایی را که بیشتر از حد معمول است، گسترش می دهد، که اجازه می دهد تا آسمان حتی زمانی که بقیه پنجره ها پوشانده می شود دیده شود. شیارهای سقف فراتر از خانه نیز از عناصر سرپناه ساخته شده

 

modern-house-wavy-wood-ceiling-230317-938-04-800x449

در داخل خانه، منحنی سقف چوب به نظر می رسد نرم و لطیف تر است، اما هنوز هم احساس منحصر به فرد در داخل خانه است. کفهای چوبی همراه با سقف چوب و استفاده از مواد طبیعی به داخل محیط فضای گرم و راحت می بخشد، در حالی که پنجره های کف تا سقف ارتباط با خارج از منزل را حفظ می کنند. همانطور که می بینید در اینجا، اتاق های نشیمن و ناهار خوری ترکیب شده اند تا فضایی ایجاد کنند که احساس می کند باز و متصل است.

 

در طرف مقابل اتاق های نشیمن و ناهارخوری، یک درهای کشویی چوبی هنری، یک صفحه نمایش را ایجاد می کند که تا حدی مجموعه ای از هنر را در خود جای داده است که در محوطه ی کوچکی قرار دارد و همچنین یک منطقه باز شما همچنین می توانید ببینید که چگونه از طرف خانه باز می شود به یک عرشه که در تپه های نورد چشم انداز به نظر می رسد.

 

modern-wood-kitchen-design-230317-938-06-800x450

در آشپزخانه روکش چوب، یک جزیره ای با درهای هنری شبیه به آنهایی که در منطقه نشیمن هستند، احساس ارتباط و پیوستگی بین فضاها را ایجاد می کند.

کابینت چوب سیاه یک لمس مدرن را به اتاق اضافه می کند و یک پنجره جعبه ای در امتداد دیوار پشتی آشپزخانه را به فضای باز متصل می کند.

 

modern-interior-design-artistic-wood-panels-230317-938-05-800x519

در طرف دیگر خانه، اتاق خواب همان سقف نازک نورد و دارای پنجره های بزرگ به سقف و پنجره های کشویی شیشه ای است که منجر به حیاط می شود.

سرپوشیده چوب در پشت تخت میزهای جانبی، چراغ ها و قفسه ای را که می توان برای نمایش هر چیزی از عکس ها به گل به هنر استفاده کرد، فراهم می کند.

 

modern-bedroom-wavy-wood-ceiling-230317-938-07-800x533

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا