تازه های معماری

تازه های معماری طراحی خانه ایی در کالیفرنیا با بهره گیری از چشم انداز اطراف

معماران Whipple Russell یک خانه جدید را در بورلی هیلز، کالیفرنیا طراحی کرده است که دارای منظره ای چشمگیر از چشم انداز اطراف آن است.

مهمانان مراحل اولیه این خانه تپه با مجسمه سنگ مرمر کارگر توسط ریچارد ارمنستان ملاقات می کنند، در حالی که پارک ماشین دارای یک کامپیوتر است که هر ماشین را شناسایی می کند، آن را به یک زاویه از پیش تعیین شده چرخانده و راننده را راحت می کند.

 

خاکستری تیره خاکستری خرد شده و درازا در منزل با پوشش چسبیده به سنگ تراشی سفید ، و درب جلو شیشه ای همه جانبه و محکم فضای استراحت مهمانان است.

در داخل، جلوی مرکزی باز که به وسیله یک جلوی پنجره پر شده است، مدرن مارک وایپل در حیاط سنتی است. او حیاط را در آورد و آن را غرق کرد تا تمام اتاقهای پایینتر از آن باز شود و به طور معمول یک زیرزمینی تیره به طبقه پایین با نور و دیدگاه تبدیل شود. جلوی پنجره بزرگ نیز تمرکز چشمگیر را به سمت بالا می کوبد، بنابراین این حجم عمودی شامل هر دو دینامیکی دیده می شود در حالی که عبور از پل شیشه ای ممکن می کند.

معماران با همکاری شرکت طراحی داخلی McCormick و رایت مشغول به کار بودند تا فضای لوکس و مدرن ایجاد کنند. اطراف این اتاق آفتابی، آشپزخانه، محل زندگی و ناهار خوری است. در اتاق نشیمن، آرایش سالن به عقب اطمینان می دهد که شومینه و دیدگاه ها هر دو می توانند لذت ببرند.

در پشت خانه، دو دیوار شیشه ای باز می شود تا دسترسی آسان به استخر و پاسیو فضاهای سرگرم کننده فراهم شود. اموال در شکل V به سمت نمایش می چرخد؛ در نهایت یک حلقه بزرگ صندلی است که در اطراف گودال آتش نشانی برای جمع آوری با دوستان است. دیوار آکریلیک بین آبگرم و استخر، راهپیمایی های پایه در آب، و نورپردازی مخصوص، افزودنی هایی بود که علاقه و سبک بیشتری به فضای زندگی در فضای باز داشت.

 

عقب در داخل، و درهای آشپزخانه سفید و همه رنگ سفید، و کابینت های کف تا سقف که در طراحی آنها مینیمالیستی هستند، دارای یک پنجره با نور است که نور بیشتری را به فضای روشن اضافه می کند.

 

همچنین در این طبقه از خانه محل نشیمن کتابخانه با یک کابینت ساخته شده در نوار است که به حجم مرکزی و دفتر مرکزی مجاور باز می شود.

 

در مجموعه استاد، جیمز نارس یک نقاشی در بالای تخت وجود دارد و در مقابل تخت یک شومینه است که در کنار درب های شیشه ای کشویی که به پشت پاسیو باز می شود نشسته است.

 

مجموعه همچنین دارای یک کابین بزرگ است که دارای اتاق های زیادی برای لباس آویزان است، کفش ها را نمایش می دهد و لباس های پوشیدنی را ذخیره می کند.

پشت در صندلی عقب، و پله های شناور وجود دارد که منجر به پایین رفتن سطح خانه می شود. منطقه حیاط طبقه پایین، با چراغ جلو روشن است، شامل یک صندلی کوچک و ذخیره سازی شراب می شود.

 

اتاق های اطراف که از طریق محل نشستن کوچک دسترسی پیدا می شود شامل سالن بدنسازی و اتاق وزن، سالن با میز ماساژ و حمام کامل با دوش بخار، شبیه ساز گلف و تئاتر 8 اتاق است.

 

 

http://منبع اصلی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا