تازه های معماری

تازه های معماری طراحی خانه ای در ساحل دریاچه بریتیش کلمبیا

One Seed Architecture + Interiors یک خانه جدید در ساحل دریاچه بریتیش کلمبیا، کانادا، که در کنار یک گرایش غرق شده از گرانیت با دید خلیج باغ قرار دارد، طراحی کرده است.

خانه، تحت تأثیر تم های دریایی و مواد، توسط مشتریان خود را در طول سال ها ساخته شده است در حالی که آنها در یک مرکز مسکونی در ونکوور زندگی می کردند.

 

 

خانه چند طبقه دارای سقف پروانه ای، بالکن های بزرگ، سقف های مصنوعی و سقف هایی است که از داخل به خارج ادامه می دهند، روکش های چوبی در رنگ های عمیق دریایی و سایدینگ فولادی گالوانیزه عمودی می باشد.

 

 

یک درب چوبی و شیشه ای از بازدید کنندگان به خانه استقبال می کند.

 

 

در داخل، یک منطقه نشسته کوچک به سمت درب جلو وجود دارد، که دارای یک قفسه، درب به عرشه جلویی و درها در هر دو طرف قفسه که منجر به لباس های شسته شده و آشپزخانه.

 

 

اتاق لباسشویی با سقف های بالا دارای ذخیره سازی زیادی در کابینت های سفید براق، محل نگهداری لباس و شستشو / خشک کن انباشته است.

 

 

بازگشت به منطقه اصلی خانه و آشپزخانه، یک جزیره ی آشپزخانه ی مرکزی با اتاق نشیمن وجود دارد.

مجاورت آشپزخانه اتاق نشیمن است، جایی که شومینه نقطه کانونی است. پنجره های بزرگ نور طبیعی فراوان و منظره ای از آب را فراهم می کنند. همچنین در طبقه اصلی خانه اتاق مهمان و اتاق موسیقی است.

اتاق نشیمن یک عرشه با یک نرده شیشه ای است. از عرشه نیز آسان است که انواع مختلف سایدینگ مورد استفاده در خارج از خانه را ببینید.

 

 

پشت در داخل، و پله هایی که به اتاق خواب اصلی هدایت می شود، دارای کفپوش چوبی تیره است تا چوب روشنایی مورد استفاده در سقف را متضرر کند.

 

 

چوب سبک استفاده شده در سقف نیز برای ایجاد یک دیوار در پشت تخت استفاده شده است، در حالی که میز کنار تخت چوب در هر دو طرف تخت شناور است. در مقابل تخت دیوار چوب کوچکتر است که یک تلویزیون را احاطه کرده است و یک درب انبار کشویی حمام را پنهان می کند.

 

 

در حمام ، یک وان حمام جداگانه در زیر پنجره ها قرار دارد تا از مزایای این دیدگاه ها استفاده شود.

 

 

یک صفحه دوش شیشه ای دوش از ناحیه حمام را جدا می کند و در دوش سر و صدای دوش باران و دیوار نصب شده است.

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا