تازه های معماری

طراحی دفتر کار اداری در یک کابین قابل حمل توسط معماری کانادایی رندی بیس

معمار رندی بیس کانادایی یک دفتر ادرای را در یک کانتینر حمل و نقل طراحی و اجرا در آورد.

پس از سالها کار در خانه خود، این معمار کانادایی، رندی بیس،به فکر ایجاد یک دفتر جدید برای خود و کارمندانش شد.

معماراین پروژه (رندی)توضیح می دهد: “هدف این بود که مزایای کار اداری را در خانه را داشته باشد، در حالی که داشتن فضای مستقل برای کارکنان، محل برگزاری جلسات با مشتریان و پیمانکاران، و به سادگی اتاق بیشتری برای انجام کار  داشته باشد.

با توجه به این موضوع(دفتر کار اداری)، آنها در چندین گزینه ساخت و ساز قرار گرفتند و در یک کانتینر حمل و نقل بزرگ قرار گرفتند.

 

کانتینر حمل و نقل این کابین ادارای در 40 فوت (120متر) طول، 11.5 فوت(34.5 متر) عرض و 9.5 فوت(28.5) ارتفاع را اندازه دارد. این کلانتینر حمل و نقل از جنس فولاد برای مقاومت آن انتخاب شده است. مصالح این دفتر ادرای در کارخانه تامین میشود در در محل مورد نظر نصب میشود. و به طور کامل این کانتیتر 95٪ در کارگاه ساخته میشود.

این کابین اداری بر اساس نیاز های جدید که تمام خدمات مورد نیاز را در خود جای میدهند. در صورتی که این خدمات اگر در یک خانه ایی که در سال 1931 ساخته شود نیازمند فضایی به مساحت 350 مترمربع است.

همان طور که در شکل زیر مشاهده میکنید این کابین از نمای چوبی استفاده شده  که به اندازه 20 سانت از کابین فاصله دارد به اجرا در امده است.

پله های ورودی فولادی قرمز رنگی که در ورودی کابین قرار دارد  ساخته شده، که این دلیل استفاده از رنگ قرمز در پله ها اینگونه است که این پله ها در زمستان به راحتی قابل تشخیص باشد.

در طراحی داخلی این دفتر اداری از سه لایه تخته چوبی ساخته شده، به این منظور چوب ایجاد  گرما میکند، و میز داگلاس فیر که در امتداد  دیوار به اجرا در امده است،که یک فضای دلپذیر و انعطاف پذیری را ایجاد کرده است.

در این کابین فضاهای خدماتی همچون:آشپزخانه که دارای کابیت است/و دارای یک فضای TV Room است. لوله کشی آب و سرویس یهداشتی مناسبی در آن تعبیه شده و همچنین این کابیین دارای امتیاز برق  نیز میباشد.

یک صفحه نمایش سفارشی طراحی شده که می تواند برای پوشش پنجره بزرگ استفاده شده، در صورت نیاز به حفظ حریم خصوصی و امنیت لازم داخل کابین را فراهم کند.

منبع :

اینترنتی www.contemporist.com


مطالب مشابه:

دانلود نقشه اتوکدی برج تجاری، ادرای ،مسکونی همراه با رندر تریدی مکس

دانلود نقشه کامل اتوکدی طراحی ساختمان اداری تجاری

ساختمان وزرشی آدیداس در صدر بهترین ساختمان های ورزشی دنیا


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا