تازه های معماری

طراحی هتلی مدرن در ایتالیا با الهام از کوه های اطراف محوطه هتل

Noa * ایتالیایی هتل Tofana را با طراحی مدرن و سرگرم کننده ارائه کرده است.

هتل Tofana در سنت کاسین، ایتالیا متعلق به Gunther و Verena Frena، توسط شرکت معماری noa * (شبکه معماری) طراحی شده است. دو تونسته، بیرونی از ساختمان به منظور تقلید از کوه های دولومیت که فضایی را در اطراف هتل به چشم می خورد، طراحی شده بود.

تراس ها و بالکن ها با درختان و گیاهان مخروطی که با رمپ های عمودی و پله ها متصل می شوند، درهم می ریزند و باعث می شوند که یک اجلاس برای هتل ایجاد شود.

هنگامی که در داخل هتل میمانیم، مهمانان به صندلی و میز قابل شستشو با دو جلوی پنجره میروند. این چکمه در سبک گوندولا مهمان را برای تجربه هتل منحصر به فرد آماده می کند.

لابی با سایه های سبز طراحی شده است تا حس موجود در مراتع آلپ و جنگل هایی که هتل را احاطه کرده است، ایجاد شود. نورپردازی و قفسه بندی چند لایه باعث ایجاد حس عمق می شود، در حالی که اندازه ها و اشکال مختلف مبلمان، فرد را به سالن دعوت می کند.

 

سایه های مختلف از رنگ های قهوه ای گرم و شومینه، نوار مهمان را به یک مکان استقامتی تبدیل می کند تا پس از یک روز کاوش، از بین برود.

وسایل روشنایی صورتی معاصر که از جزئیات لانه زنبوری آویزان هستند، نقطه کانونی در رستوران هتل است. جداول چوب گرد، پشمالو گردو و پشم خاکستری، صندلی های کم پشت به ایجاد فضایی دلپذیر کمک می کند.

 

صندلی های صمیمی، شناور در یکی دیگر از رستوران های هتل ایستاده اند. سایه های قهوه ای مختلف برای مبلمان مینیمالیستی استفاده می شود، در حالی که سیاه و سفید برای وسایل نور آویز استفاده می شود، آنها را با آثار هنری حیوانات خانگی بر روی دیوارها متصل می کند.

 

جعبه های چوبی شناور با نور پنهان به دیوارها و سقف در این فضای رستوران معمولی متصل می شوند، در حالی که لامپهای سبک برنزی مختلف، یک لمس فلزی را اضافه می کنند.

 

این اتاق هتل دارای یک طرح طبقه باز است که توسط یک مصالح چوب با یک آینه آویزان شده است. حمام با کاشی های الگوی قرمز و سفید که با مبل قرمز مطابقت دارند تعریف می شود.

 

کاشی های سبز و سفید، اتاق شستشو را در این اتاق هتل، با آینه ای که از سقف آویزان شده است و مجسمه سازی چوب دوباره استفاده می شود، تعیین می کند. تخت نشسته در مقابل مبل خاکستری، و به نظر می رسد شناور به دلیل چراغ های LED پنهان در زیر می باشد.

 

مبل ماساژ رو به بالکن در این اتاق روبرو می شود و با رنگ کاشی های الگوی گلدار در منطقه حمام مطابقت دارد. چراغ های سبک هندسی و یک چراغ LED درخشان اتاق را حتی بیشتر روشن می کند.

 

این هتل همچنین دارای سونا بزرگ است که در چوب نورانی قرار گرفته است و در انتهای اتاق پنجره ای از کف تا پنجره سقف وجود دارد که دید به کوه ها اطراف دارد.

 

در خارج، یک وان آب داغ در کنار درختان کاج کوچکی وجود دارد که تاثیر آن را در بالای کوه در حالی که تصویر آن در استخر وجود دارد ایجاد می کند.

 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا