تازه های معماری

طراحی کافه شاپ به شکل لاک پشت در خیابان ملبورن

استودیو معماری Yاسترالیا، که به نام تجاری و داخلی “Turtle Mock” معروف است یک کافی شاپ به شکل لاکپشت  را طراحی کرده است که طراحی این کافی شاپ برگرفته از نام ایده سوپ لاک پشت سوخاری که  در این کافی شاپ معروف است الگو گرفته، این کافه با طرح لاک پشت در یکی دیگه از  خیابان دگراوز  معروف شهر ملبورن که پر از فروشگاه برای خرید و تهیه سوغاتیِ. کنار فروشگاه ها کافه ها و رستوران های زیادی هم وجود داره که می تونه یه روز خوب ببرای عموم مردم فراهم کند  این خیابان در شهر ملبورن است.
این کافی شاپ به دلیل ترکیب رنگ ها و چیدمان متفاوت فضای خود و همچنین نوع غذای متفاوت میتواند خاطره خوبی برای مشتریان رقم بزند.

طراحان خاطرنشان می کنند: “این نام از ایده سوپ لاک پشت سوخاری، که در اواسط قرن هجدهم به عنوان یک تقلید مقرون به صرفه از سوپ لاک پشت سبز ایجاد شد، که الان هم توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. از این رو، از یک نام تجاری کاسه سوپ الفبای را نام گذاری کردیم که به عنوان یک راننده طراحی برای این فضای کوچکی در خیابان دگراوز شد.

ترکیب رنگ های امضا از زرد و سیاه با چوب و سفید با یکدیگر هماهنگ شده اند تا یک محیط منحصر به فرد و سرگرم کننده ایجاد کنند که فضای کوچک این کافی شاپ  را جذاب تر می کند و مردم را در داخل می کشد.

از توجه شما متشکریم

منبع:

www.contemporist.com


مطالب مشابه:

طراحی کافی شاپ در آمستردام با استفاده از متریال بتن و چوب

طراحی فضای کافی شاپی زیبا و دلپذیر برای عاشقان قهوه+همراه با پلان

طراحی یک کافه مدرن در سن پترزبورگ روسیه معماری بنا

دانلود نقشه کامل رستوران و کافی شاپ همراه با پرسپکتیو اتوکدی

طراحی پله چوبی شگفت انگیز در داخل یک رستوران

دانلود انواع پرسپکتیو های اتوکدی طراحی داخلی بیش از صد طرح متفاوت


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا