تازه های معماری

تازه های معماری مسابقه برجسته ترین طرح از طراحان جهان

A Design Award & Competition برجسته ترین طراحان جهان است که علاقمند به طراحی را در بیش از 180 کشور جهان در 40 زبان مختلف به نمایش می گذارد: آثار برنده جایزه طراحی به تمام زبان های اصلی به منظور اتصال دوستداران طراحی، اعضای پرس و جو و طراحی خریداران از سراسر جهان. اگر علاقه مند هستید، می توانید طرح خود را در اینجا ثبت کنید.

 

A ‘Design Award & Competition یک پلت فرم منحصر به فرد برای طراحان برای فروش ایده های برنده خود برای حمایت از شرکت ها ارائه می دهد. به نوبه خود، شرکت ها نیز می توانند برای ایده های طراحی رقابتی پیشنهاد و پیشنهادات را برای خرید طرح ها. برای دیدن لیست کامل مزایای برندگان – اینجا کلیک کنید.

 

پلت فرم آنلاین همچنین یک سیستم نمایشگاه را فراهم می کند و صفحات پروفایل رایگان را برای طراحان، نوآوران و شرکت ها ایجاد می کند.

 

پلت فرم تعاملی به شما اجازه می دهد بیوگرافی و یا مشخصات شرکت های خود را بنویسید، نمونه کارهای آنلاین را با اضافه کردن طرح های اضافی و نمایش طرح های جدید یا محصولات ایجاد کنید.

جایزه طراحی و مسابقات سازماندهی شده و به طور سالانه در طیف گسترده ای از دسته ها، از جمله جایزه طراحی صنعتی

 

خوب، جایزه طراحی معماری خوب، جایزه طراحی محصول خوب، جایزه طراحی ارتباطات خوب، جایزه طراحی طراحی خوب و جایزه طراحی مد خوب. شما می توانید لیست کامل مقادیر جایزه را ببینید – اینجا.

 

بعنوان برنده جایزه طراحی A & Design، برخی از مزایای که شما دریافت خواهید کرد عبارتند از ذکر در هر دو نمایشگاه و سالنامه سالانه و تبلیغات از طریق یک مبارزات انتخاباتی گسترده (تبلیغ مجله و وبلاگ)، و همچنین منحصر به فرد مصاحبه و ویژگی در طراحی افسانه ها.

 

شما همچنین در رتبه بندی طراحی جهان قرار می گیرید، همچنین می توانید یادداشت های بازخورد هیئت منصفه و برگه نمره خود را دریافت کرده و به ماشین حساب طراحی تجاری دسترسی داشته باشید.

به عنوان یک برنده، شما جایزه جوایز و گزینه ای برای فروش طرح های برنده و لیست فروش خود را دریافت خواهید کرد. دو دعوت به رویداد شب نهایی نیز در بسته برندگان گنجانده شده است. برای لیست کامل جوایز، اینجا کلیک کنید.

هر ورودی در مسابقات توسط هیئت داوران جشنواره – یک هیئت از ده ها تن از دانشگاهیان، متخصصان طراحی، اعضای مطبوعات و گروه های تمرکز می شود.

در مورد A Award Design Award و Competition بیشتر بدانید – اینجا

 

مهلت ارسال اسامی به طور منظم 28 فوریه است و نتایج در 15 آوریل 2019 به عموم اعلام خواهد شد.
برای عضویت در A Design Award و Competition طرح های خود را ثبت کنید – در اینجا، و اگر زبان انگلیسی شما زبان اول شما نیست، فراخوانی برای ورود به چندین زبان را ببینید – اینجا.
انتخاب نتایج در CONTEMPORIST در تاریخ 15 آوریل 2019 منتشر خواهد شد.
در اینجا نگاهی به چند برنده دیگر از سال گذشته .

 



 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا