تازه های معماری

معماری روز دنیا طراحی اتاق کودک با ایده ذخیره سازی فضا و بازی پنهان

طراحی شرکت HAO Design به عنوان بخشی از یک آپارتمان برای یک خانواده با یک کودک جوان، اتاق خواب کودکان را با یک تخت سفارشی طراحی کرده است که کودک را تشویق می کند تا پس از استفاده از وسایل خود انها را کنار بگذارد.

 

custom-kids-bed-with-storage-hidden-play-room-010318-1241-03-800x2139

قبل از اینکه نگاهی دقیق تر به تخت داشته باشید، یکی دیگر از عناصر طراحی قابل توجه درب در اتاق خواب است. درب کوچک کودک در طراحی درب گنجانده شده است، و در صورت بسته شدن درب، کودک قادر به ورود به اتاق خود بدون کمک می شود. در داخل اتاق، یک دیوار رنگی رنگی به عنوان تخته سیاه وجود دارد که به کودک اجازه خلاقیت می دهد.

طراحی تخت سفارشی از یک طرف اتاق به سمت دیگر می رسد. مراحل ذخیره سازی پنهان منجر به رختخواب شده اند تا کودک بتواند به راحتی از پنجره بیرون بیاید.

 

custom-kids-bed-with-storage-hidden-play-room-010318-1241-04-800x1123

در زیر تخت، قفسه های کتاب وجود دارد که دارای دسته های کوچکی هستند، به طوری که کودک می تواند دسته ها را بیرون بیاورد تا قفسه ها و کمد های کوچک را برای نشان دادن لباس یا ذخیره اسباب بازی ها و کتاب ها نشان دهند.

در تخت سفارشی و در پشت یک درب کوچک با یک پنجره گرد قرار گرفته است، یک ایده است که به یک منطقه کوچک بازی خصوصی برای کودک تبدیل می شود.

  • custom-designed-door-within-a-door-kids-room-010318-1242-02-800x1767

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا