انسان طبیعت معماری

دانلود فایل word بررسی گیاه بامبو در ساختمان درس انسان،طبیعت،معماری

خانه ای پر از انرژی های مثبت با « بامبو »
از این گیاه انعطاف پذیر برای ایجاد دکور زنده در محیط منزل استفاده کنید. با آنکه بامبوها ظاهری مشابه هم دارند، ولی اغلب آنها از یک خانواده نیستند. بامبوهای خوش شانس بخشی از خانواده Dracaena است و اغلب ما آن را گیاه کادویی می شناسیم که در همه خانه ها داخل ظرف شیشه ای پر ماسه و آب قرار دارد. این گیاه گیاه جدیدی نیست و قدرت آن را دارد که در محیط های مختلف دوام بیاورد و می تواند به آن محیط ها جذابیت و شادابی ببخشد.
چه آن را با ریشه های برش خورده داخل ظرفی شیشه ای نگهداری کنید چه آن را با ساقه های بهم پیچیده در ظرفی تزئینی بگذارید، این گیاه رشد خود را می کند و بالا می رود. در اینجا استفاده حداکثر از آن را نشان می دهیم.
نکته: بامبوی خوش شانس برای حیوانات خانگی سمی است و دقت کنید که حیوانات آن را نخورند.
در این خانه ساحلی شیک، گیاه بامبو دیگر به سبک آسیایی استفاده نشده و بیشتر سبک پوشش گیاهی استوایی یافته است. وقتی به صورت گلدان گل از آن استفاده می شود، نمای دیگری به میز می دهد.
ساقه های بهم پیچیده مدل جدیدی از بامبو هستند که محبوبیت آن را افزایش داده اند. می توان ساقه های صاف را دستکای کرد بطوریکه در اثر جهت نور و نیروی گرانش، به شکل مارپیچ رشد کنند. انجام این کار در منزل شاید ساده نباشد، ولی با کمی وقت و تحمل می توان گفت غیرممکن نیست.
بامبوی بلندی که در خاک کاشته شده می تواند به اتاق سرسبزی بدهد و برای این کمد سبک آسیایی و آینه قاب طلایی کنار آن مکمل محسوب می شود.
در آشپزخانه سبک ترکی، قرار دادن یک بامبو به فضا حالتی قرون وسطایی داده است. بامبو جای کمی می گیرد و تأثیر بزرگی بر محیط می گذارد

این فایل به صورت word شامل ۲۴ اسلاید میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا