تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت معرفی معماری پایدار در ساختمان

معماری پایدار
از سی سا ل گذشته وبعد از بحران نفت ایران وایجاد بحرانهای ناشی از این تلاطم ،ملت های جهان به فکر ایجاد راهکاری برای مبارزه با این وابستگی گشتند.از آن زمان به بعد بر گشت به انرژی های تجدید شونده ، باعث ایجاد نوعی تفکر خاص در تمام شاخه های علم وصنعت گشت. مسکن پایدار به آن نوع مسکن اطلاق می شود که نیاز های ذهنی و واقعی نسل کنونی را با توجه به کارایی منابع در آینده تامین سازد .
برج های پایدار در واقع آمیزه ای از استفاده از تمام روش های قبلی و استفاده هم زمان آنها در یک بنا با مقیاس بزرگ می باشد .
انرژی خورشیدی و مخازن انرژی
ذخیره انرژی برای ساختمان راشتاگ قسمتی از عملیات شبکه ای در ترکیب با دیگر ساختمان های پارلمانی در یک منطقه ناهماهنگ را شکل می دهد .در مقیاس یزرگی بحث تهویه محور اصلی ساختمان می باشد. هوا به بالای قسمت غربی کشیده می شود و در طول میله اصلی و فضای میان کلکتور جریان می یابد .
سرعت کم بخار هوا و درجه پایین فشار در داکت ها باعث کاهش فشار در درون سیستم و به حداقل رسیدن آن می شود .هوای تازه توسط واحد های تغییر گرمایی بالا به گرمی یا سردی تبدیل می شود .هوای نامطلوب از دست رفته نیز توسط باز کردن قیف شکل داده شده به بیرون فرستاده می شود و هوا از پایین دوباره به آهستگی پخش می شود .

مطالب مشابه:

دانلود پاورپوینت بهره گیری از انرژی خورشید در صنعت ساختمان

دانلود پاورپوینت کاربرد سامانه های خورشیدی در ساختمان

توجه :این فایل شامل ۸۸ اسلاید میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا