روستا

دانلود پروژه روستای فیروزآباد از توابع استان تهران شهرستان ری

این پروژه شامل ۵ بخش به صورت زیر میباشد:

موقعیت و وسعت: ری یکی از شهرستان های استان تهران می باشد که از شمال به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان قم، از مشرق به شهرستان­های پاکدشت و ورامین واز مغرب به شهرستان های اسلامشهر،رباط کریم، زرندیه محدود می گردد. وسعت آن بالغ بر ۲۲۹۳ کیلومتر مربع است. شهر ری مرکز شهرستان ری است که بین مختصات جغرافیایی طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۶ دقیقه واقع شده است.ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۰۶۰ متر است. شهر ری در جنوب شرقی تهران و متصل به این شهر است به طوری که منطقه ۲۰ شهرداری تهران کاملاً در محدوده شهر ری قرار گرفته و مهم ترین بخش شهر ری را شامل می شود. فاصله ری تا مرکز شهر تهران حدود ۱۴ کیلومتر است. مختصات جغرافیایی شهر ری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ۳۵ درجه و ۳۵ دقیقه و ۴۵ ثانیه عرض شمالی و ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه طول شرقی است.
روستا فیروز اباد از توابع دهستان قلعه نو بخش کهریزک شهرستان ری در استان تهران می باشد.
-روستا فیروز اباد به عنوان یکی از پرجمعیت ترین روستای این دهستان می باشد و فاصله ان از روستای قلعه نو به عنوان مرکز دهستان حدود ۳ کیلومتر می باشد.
-از نظر موقعیت جغرافیایی فیروز اباد در ۵۱ دجه و ۲۹ دقیقه طول شرقی و ۳۵ درجه و ۳۲ دقیقه عرض شمالی و در ارتفاع متوسط ۱۰۲۰متری از سطح اب های ازاد قرار گرفته است.
_ فصل اول:جغرافیا
_ فصل دوم: تاریخچه
_ فصل سوم: اجتماعی-فرهنگی
_ فصل چهارم: اقتصادی
_ فصل پنجم: اقلیم
_ فصل ششم: بافت روستا
_ فصل هفتم: معماری مسکونی
_ فصل هشتم: طرح پیشنهادی برای روستا

توجه :این فایل دارای ۷۳ اسلاید به صورت پاورپوینت میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا