تازه های معماری

طراحی خانه ایی با استفاده از چوب برای اضافه کردن یک حس طبیعی به داخل آن

راهکارها و ایده هایی برای طراحی خانه ی لوکس و مدرن

یک نگاه اجمالی به هر خانه، تصورات درباره شیوه زندگی و سلیقه ی صاحب خانه را به دست می دهد. در مورد طراحی خانه ی لوکس استفاده از شیوه‌‎هایی که بیانگر یک احساس خاص باشد، میتواند کمک کننده باشد. عناصر دکوری و تزئینات اصلی‌ترین شیوه‌ برای القای احساس خاص است. خانه‌ی شما بزرگ یا کوچک است، امر مهمی نیست. فقط باید بدانید هر فضا را با چه اصولی چیدمان کنید تا به یک طراحی خانه لوکس برسید.

 

ورودی در طراحی خانه ی لوکس

ورودی در خانه یک شانس برای ایجاد اولین برداشت از داخل خانه و حتی خودتان است. این قسمت از خانه می‌تواند نشانگر نمای کل خانه باشد. ورودی در طراحی خانه ی لوکس باید جلوه‌ای داشته باشد که میهمانان حس خوشامدگویی را منتقل کند. طراحی متفکرانه این قسمت هم می‌تواند این حالت و احساس را تلقین کند. فضای ورودی خود را تعریف کنید. با قفسه‌ها، کابینت‌های منحصر به فرد و شلف‌ها ورودی خانه‌ی خود را تزئین و تعریف کنید. با عناصری مانند آینه و کنسول های لوکس به ورودی چشمگیری ببخشید. بخصوص اگر ورودی خانه شما در یک آپارتمان، فضایی تاریک است یک آینه با اندازه مناسب به دلباز نشان دادن فضا کمک میکند.

با ایجاد جلوه‌ای غیر رسمی به طریق یک مبل یا آویزی برای قراردادن اشیائی چون کلاه یا ژاکت باعث راحتی میهمانان خود شوید. شلف‌های باز می‌توانند برای قرار دادن اشیای دکوری و یا عکس‌های خانوادگی استفاده شوند. در ورودی گل‌های زیبای گلدانی یا دیگر گیاهان که می‌توانند حس خوش آمدگویی را با رنگ و زیبایی‌شان منتقل کنند، قرار دهید. اگر ورودی خانه‌ی شما باریک است، از ترفندمبلمان دیواری استفاده کنید. شما همچنین میتوانید کلکسیونی از اشیای خاص را در یک فضای ویترین لوکس به نمایش بگذارید.

 

فضای ذخیره سازی در طراحی خانه لوکس

در حالی که ممکن است با نگاه کردن به صفحات مجلات به یک ظاهر طراحی خانه لوکس برسیم، اما فضای ذخیره سازی که می تواند از لوکس ترین طرح های خانه باشد، باید طراحی هوشمندانه داشته باشد. ذخیره سازی که عملکرد بسیار ارزشمند است، در عین سبک خانه خود نیز میتواند کمک کننده باشد. یکی از دلایل کاربرد نام خانه لوکس، فرصتی است که این خانه ها برای ذخیره سازی وسایل تمام اعضای خانواده میدهد. این مرحله از طراحی متفکرانه، فضای کافی برای پنهان کردن وسایل خانگی مانند روزنامه ها، مجلات و غیره ایجاد می کند.

 

 

 

این خانه جدید به صورت خلاقانه ایی با استفاده از چوب برای اضافه کردن یک حس طبیعی به داخل آن طراحی شده است.

C.H.I. طراحی استودیو اخیرا طراحی داخلی معاصر خانه ای را که در مرکز یک مزرعه در ییلان، تایوان قرار دارد، به پایان رسانده است.

هنگام قدم زدن در داخل خانه، ما یک ورودی را با قفسه های باز، گنجه و نیمکت می بینیم.

 

 

ورودی به اتاق نشیمن باز می شود که با حداقل مبلمان تزئین شده و در هر دو طرف پنجره ها و درهای شیشه ای کشویی مقدار زیادی نور طبیعی را به داخل فضااضافه می کند.

 

 

پشت اتاق نشیمن اتاق غذاخوری است. یک میز ناهار خوری ساده با سبک های مختلف صندلی احاطه شده است، در حالی که دو چراغ آویز از سقف بلند آویزان است.

 

 

مجاورت اتاق ناهارخوری آشپزخانه است. یک جزیره طولانی تبدیل به یک منطقه غذاخوری گاه به گاه می شود، در حالی که کابینت های پایین تر خط دیوار و قفسه های شناور بالاتر از backsplash کاشی نشسته است.

 

 

پشت در منطقه ناهارخوری، پله های فلزی و چوبی است که منجر به گنجایش می شود.

این خیمه به عنوان یک استودیو و دفتر خانه استفاده می شود. تعداد زیادی از پنجره ها از منظر زمین های زراعی در خارج از منظره ارائه می دهند و آسمان خراش ها مقدار زیادی نور طبیعی را فراهم می کنند.

 

 

در طبقه پایین، و در طرف دیگر اتاق نشیمن، پله هایی است که به اتاق خواب و حمام ها در طبقه بالا منجر می شود. پله ها دارای یک حفاظ چوبی است که در دیوار ساخته شده است.

 

 

اتاق خواب ها در طراحی خود، با کفپوش چوبی و دیوارهای رنگی بی نظیر نگهداری می شوند

 

 

در یک اتاق کودک، یک دیوار کوچک از دیوار بریده شده است، در حالی که کابینت و قفسه های چوبی ساخته شده در کنار دیوار اجرا می شود.

 

 

در یکی از حمام ها، یک پارتیشن شیشه ای دوش و حمام جداگانه از توالت را جدا می کند.

 

 

در حمام دیگری، کاشی های رنگارنگ و الگوی با کاشی های مستطیلی خاکستری خشن تر برای ظاهر مدرن ترکیب شده اند.

 

 

 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا