اخبارتازه های معماری

طراحی خانه ایی در Syros یونان

این پروژه در خلیج کوچکی است که محل اقامت  این پروژه در منطقه تفریحی در (دولفینی) Delphini یونان است که ، در قسمت شمال غرب جزیره Syros سیکلدیز  واقع در در دریای اژه جنوبی است. این خلیج یک جزیره کوچکی است که خالی از سکنه میباشد. هدف اصلی این پروژه بسط و گسترش این جزیره کوچک به سمت خلیج بود که قرار است مرکز کانونی این منطقه شود.

capture

capture

ساختمان متعلق به یک خانواده پنج نفره یونانی است که در لندن زندگی میکنند این خانواده دارای شرکت حمل و نقل نساجی جزیزه هسنتد.

capture

این ساختمان شامل پنج حجم به شکل گوه است که مستقل در این ساختمان دو قسمت از بزرگتر است و سه ساختمان کوچکتر را تشکیل میدهد.

capture

توابع هر کمپلکس و دهانه های بزرگ در اطراف یک حیاط سازمان یافته و در مجموع به سمت دریا گرا. محور حیاط مداخله به جزیره کوچک اشاره می کنند. برای طرف خارجی از مجتمع های کوچک، با دهانه های تصادفی ارائه حفظ حریم خصوصی.

capture

دو گروه حجم، یکی از اولین ساخته شود، به عنوان یک اقامت مستقل طراحی شده است، حاوی فضاهای برای همه فعالیت های اصلی از خانواده است.

capture

ساخت و ساز است در روش های سنتی است.

سنگ های محلی در سراسر حجم به منظور افزایش حس استحکام مانند این معنا که ساختمان از زمین پدیدار استفاده می شود.

capture

مواد طبیعی هستند، استفاده می شود مانند چوب تیرهای سقف، خاک محلی با سیمان برای کف خارجی، گچ کاری داخلی درمان نشده ساخته شده از آهک و شن و ماسه های محلی، و غیره مخلوط

capture

روش ساخت و ساز، انتخاب از مواد طبیعی، دانه بندی بسته، باز و نیمه فضاهای باز در ترکیب با جهت گیری ساختمان تهویه طبیعی و نور، سایه و حفاظت از باد قوی، قادر می سازد از خانه به در تعادل کار با طبیعت در طول سال.

capture

Syros در خانه می تواند به عنوان یکی از نوادگان Mitato، Kalivi و Themonia، شکل سنگی یکپارچه اساسی است که همیشه در جزیره شده بود دیده می شود، و به عنوان ایده آل از بدوی کلبه، اشتیاق انسان برای رفتن به ذاتی و تداوم از طریق چشم انداز و حافظه است.

capture

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا