تازه های معماری

طراحی خانه ایی روستایی در استرالیا با مصالح چوبی

طراحی خانه ایی روستایی در استرالیا با مصالح چوب سیاه و سفید

جانبداری سیاه و سفید چوب این خانه جدید مدرن را در شرکت طراحی داخلی طراحی کرده است. کار اخیرا یک خانه جدید در روستای استرالیا را به اتمام رسانده است که بر اساس یک مفهوم ایجاد شده توسط معماران جکسون کلیستن بوروورس ساخته شده است.

خانه “Farmhouse Red Hill” نامیده می شود، ملک نشسته در یک ظهور کوچک با دیدگاه های تعریف شده توسط paddocks جابجایی با نقطه حیوانات و چشم انداز های دور از یک horseshoe شکل coastline.ural استرالیاصورت گرفته است.

 

 

سالن های سه طبقه بلند U شکل را تشکیل می دهند، در حالیکه بیرون از آن در چوب سیاه پوشیده شده است، و به یک خانه تک رنگ تبدیل می شود.

 

 

در داخل، حس گرما در کل خانه با استفاده از سقف کاذب بلوط نرم افزاری اضافه شده است که همچنین اتصال به چشم انداز روستایی در خارج از محیط را فراهم می کند.

 

 

علاوه بر داخل خانه، سقف های بلند و پنجره های بزرگ وجود دارد. از استخر شنا می توان از مناطق اجتماعی خانه مانند اتاق غذاخوری دیدن کرد.

 

 

مبلمان معاصر در اتاق نشیمن یک مکان راحت برای استراحت ایجاد می کند.

 

 

مجاور اتاق مجلل نشیمن آشپزخانه است که دارای یک جزیره ای با رنگ مشکی رنگ است که دارای مقدار زیادی اتاق برای تهیه غذا و جایگاه بسیاری برای نشستن است. این جزیره مخالف قوی با کابینت های سیاه در مقابل دیوار است.

 

 

به غیر از اتاق خواب های متعدد، خانه نیز دارای یک اتاق راموس، یک لباس شویی / گلدان و یک دفتر خانه است که برای دو نفر مناسب است، زیرا یک میز ترکیبی با ذخیره سازی و یک پنجره برای هر فرد وجود دارد

 

 

تم تک رنگ در حمام ادامه دارد، با غرور خاکستری تیره که دارای یک سینک ساخته شده است و یک وان حمام سفید است که در مقابل پنجره بزرگ تا سقف قرار گرفته است.

 

 

در اینجا یک نگاه به برخی از محوطه سازی که خانه را احاطه کرده است. مناطق باغی کاشته شده با درختان و چمنزارهای گیاهی ترکیب شده است.

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا