تازه های معماری

طراحی خانه ایی در وایومینگ با استفاده از چوب تیره و نور برای ایجاد یک نما برای سه ساختمان

طراحی خانه ایی در وایومینگ با استفاده از چوب تیره و نور برای ایجاد یک نما برای سه ساختمان که از داخل به یکدیگر متصل است.

معماران kt814 یک خانه جدید در Jackson Hole، وایومینگ طراحی کرده اند که به عنوان یک سری از سه ساختمان مجاور طراحی شده است.

 

پایداری، هزینه های نگهداری کم، حریم خصوصی و دیدگاه های بدون مانع، همه عوامل کلیدی بود که باید در هنگام طراحی خانه مورد توجه قرار گیرد.

برای رسیدن به این هدف، kt814 شامل استراتژی هایی مانند سیستم دو جداره هوادهی با عایق فوق العاده، گرمایش کف آبی هیدرولیک و FSC-certified Thermo Clad Pine پنجره های سه جداره است.

 

نمای بیرونی خانه با استفاده از قهوه ای عمیق و سدر فندق افقی ساخته شده است، و اجازه می دهد که مصالح را به صورت برهنه بومی محکم بر روی خانه محاصره کند.

 

همانطور که خانه در سه سالن (ساختمان) ساخته شده است، اولین غرفه اصلی مناطق اجتماعی خانه است، دوم دارای فضای اداری و استودیوی مهمان با اتاق خواب و حمام، و سوم که شامل گاراژ می باشد.

 

در داخل، پنجره های بزرگ (8 فوت x 10ft) کاملا قاب دید را فراهم می کند نور طبیعی به مناطق اجتماعی از خانه، مانند اتاق نشیمن، در حالی که 24 پا زولا آسانسور و درب کشویی باز می شود تا منطقه پاسیو می رسد.

 

پشت اتاق نشیمن، منطقه ناهارخوری و آشپزخانه است. درهای آشپزخانه کابینت و میز ناهار خوری از ترکیبی از گردو ساخته شده است که همان رنگی را که به عنوان نماد داگلاس فاکس نمایان می شود، تقلید می کند.

 

یک میز اداری سفارشی بین دو سالن قرار دارد و پنجره ای است که به نظر می رسد بیش از حد به نظر می رسد به عنوان یک قطعه از آثار هنری قاب.

 

در حمام مهمان، یک پنجره بلند در حمام وجود دارد، در حالی که پنجره دوش شیشه ای مات و مات از کف تا سقف، و دیگر اتاق های حمام را خشک نگه می دارد.

 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا