تازه های معماری

طراحی نمایشگاه پرسرعت ترین اتومیبل های برقی جهان در کالیفرنیا

این پروژه در محل پایگاه نیروی دریایی سابق جزیره ماره وافع در رودخانه ناپا در شمال کالیفرنیا طراحی شده و به عنوان یک دانشگاه برای تحقیق و توسعه و ساخت و ساز بنا شده است. در ادامه با گروه معمای بنا همراه باشید.

Capture

این نمایشگاه با الگو گرفتن از طرح های فرا زمینی و تکنولوژی فرم های آیرودینامیکی طراحی شده در قسمت اصلی این مجموعه یک منظر دایره ایی شکل است که یاد آور “اشیاءفرا زمینی”است.

Capture

Capture

این پروژه به منظور “آشنایی کارکنان و مشتریان آینده نگر در بازار خودرو معاصر”است ، قسمت اصلی این پروژه یک برج خیره کننده ایی به شکل مجسمه فضایی است که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب میکند.

طراحی این ساختمان را به گونه ایی است که اتومیبل هایی که در ابنار وجود دارند به وسیله ریل معرض مشتریان قرار میدهند. . مشتریان در هنگام خرید و انتخاب اتومبیل خود به وسیله ریل ها با حرکت عجیب و فضایی در اختیار مشتری قرار میدهند. همین عامل باعث میشود در ذهن مشتری یک شروع خوبی باشد.

Capture

Capture

در فضای داخلی در یک مجموعه به دوقسمت تحقیق و توسعه طراحی شده که کارکنان این مجموعه انعطاف پذیری داشته باشد.(یادآور پروژه های پایانی با رویکرد انعطاف پذیری فضا)

استفاده از نور طبیعی در ساختمان برای کارکنان مجموعه در نظر رفته شده و همچنین از پانل های خورشیدی و ژنراتور های انرژی باد برای تولید انرژی کافی این مجموعه استفاده شده است.

Capture

Capture

Capture

Capture

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا