معرفی مصالح

معرفی سقف کاذب پلکسی

ظاهر این ماده مثل شیشه صاف،براق،مستحکم (تا 5 برابر شیشه)، شفاف و انعطاف پذیر هستش،جنسش از یه نوع پلی کربنات که این ماده رو خیلی مقاوم کرده در برابر ضربه و نور و رطوبت.
پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد.جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف می باشد که نوعی پلیمر است.از دیگر ویژگی های پلکسی، مقاومت زیاد آن نسبت به شیشه است. پلکسی گلاس به صورت صفحاتی با ابعاد ۲/۱ × ۸/۱ متر به بازار ارائه می شود.از کابردهای آن می توان در ماکت سازی نام برد.پلکسی گلاس در دو نوع مات و شفاف در رنگ های مختلف تولید می شود.

– از مهمترین ومحکمترین پلیمرهای شفاف می باشد که مقاومتی در حدود ۵ برابر شیشه هم ضخامت خود را دارد و برخلاف شیشه از خاصیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است .
۲-این ورق ها را می توان به عنوان عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده کرد زیرا میزان تبادل حرارت بین این ورق ها و محیط تقریباُ ۱۰% از شیشه کمتر است .
۳- این ورق ها به دلیل سبکی و ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوی مانند اشعه خورشید و عوامل شیمیایی مانند اسیدها و روغن ها و انواع پاک کننده های خانگی جایگزین مناسبی برای شیشیه در صنعت و ساختمان می باشد.

ویژگیهای ورق پلکسی:

1448275731

این ورق ها به دلیل خواص مکانیکی خاص در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب رطوبت کمتری برخوردار هستند و در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاومتر و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نمی باشد و در نتیجه باعث جراحت نمی شود .
این ورق ها به دلیل دارا بودن مواد ضد UV مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد واز شفافیت آن کم نمی شود، شفافیت این ورق ها در حدود ۹۲% و شیشه ساختمانی از شفافیتی در حدود ۹۰% برخوردار است .

کاربرد های ورق پلکسی

سطح براق وصیقلی و قابلیت گذردهی نور باعث ایجاد محیط های زیبا و متنوع در محیط های مورد استفاده می شود از جمله موارد استفاده می توان موارد ذیل را نام برد :
نورگیر و پنجره ساختمان ها- سقف های کاذب- تابلو های تبلیغاتی – پارتیشن بندی –ساخت پاسیو و حمام وکابینت آشپزخانه – آکواریوم – باجه های تلفن و هزاران کاربرد دیگر.

photo_2016-11-17_16-20-57

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. درود برشما. از آلمانم، نیمه شب آخر هفته است و چون دنبال ایوان گرد یا طاق میگشتم که در خانه نشانی از ایران داشته باشم و فردا بکارگیرم. کارهای زیبای شما را با شوق زیاد دیدم و چند کار هم برایگان پیاده کردم. خودم مهندس مکانیک ودر دکرا آلمان کار میکنم. چهل سالی از شهرم شیراز ومیهنم ایران دور و دلواپس” بویژه اینروزها”. در جوانی هم کار آموزی مکانیک اپل را گزراندم وچندی کار کردم سپس دوره ترابری و مسافربری که چند سالی هم اتوبانهای آلمان و اروپا را پایین بالا کردم. چون دست کار دارم خانه ام را ده سالی است که نو نوارش میکنم. گلهای یاس و ختمی واطلسی و… ، درخت توت و به وهلو و…. دارم. براتون بهترین آرزوها را دارم. ایکاش میشد بدون دردسر پشتبانیتان کنم. اگر بشه از اینجا کاری کنم، به من بنویسید.

    1. سلام دوست عزیز سپاس از نگاه زیباتون خداروشکر ک مطالب سایت ب دلتون نشسته و دنبال میکنید سایت رو…ممنون از لطفتون همین که نظر مفیدتون رو برای ما ارسال کردید برای ما کافیه و یک دنیا سپاسگذاریم ..امیدوارم همیشه موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا