تازه های معماری

طراحی پله چوبی شگفت انگیز در داخل یک رستوران

اختراع هنر، معماری و طراحی بر پایه لندن اخیرا یک پله مارپیچ چوبی مجسمه ای ساخته است که مرکز رستوران HIDE در لندن است.

راه پله های مرکزی، که توسط شرکت لهستانی طراحی و ساخت شرکت Trabczynski / GD Staircases ایجاد شده است، در یک سازه گیاهی شکل می گیرد که از زیرزمین، از طریق رستوران، به سمت روزمرگی بالا می رود.

 

تمام سطوح از بلوط اروپایی ساخته شده است، در حالی که ساختار اصلی از برشهای چسبیده از روکش بلوط نازک ساخته شده است و بر روی قالب های منحنی قرار داده شده و سپس به صورت شکل داده شده به صورت شکل داده می شود تا ساختار چوبی پیچیده ای را شکل دهد که دانه قابل مشاهده آن مسیر.

 

اسلب های ضخیم بلوک های بلوط از سطح هر دو طرف بالا و پایین تشکیل می دهند و به همین ترتیب زمینه های بلوک های بلوط موازی را در قسمت های بالای هر پرواز بازتاب می دهند.

 

پله مارپیچ یک قطر ۱۶ فوت (۵ متر) است و ۳ فوت (۱ متر) با ضخامت گسترده و بدون ساختار است. هیچ دو خط تکرار نمی شود، هیچ پرونده ای یکسان نیست و هر مرحله به بخش منحصر به فرد خود در یک توالی الگوریتم در حال تکامل فرا می رسد.

 

هر تیر پله ای کمی تنگ می کند تا کاملا تطبیق داده شود و با ۳ ارزش اصلی تونیک هر طبقه ای که از آن می پیوندد، از تاریکی در زیرزمین تا نور در طبقه بالا، هماهنگ باشد.

گروهی از مردم ۱۰،۰۰۰ ساعت برای ساخت پله ها، که به عنوان یک عنصر پیش ساخته ساخته شده اند، به دلیل محدودیت ارتفاع سقف انبار خود به ۲ آسانسور تقسیم شدند.

 

منبع www.contemporist.com


مطالب مشابه:

طراحی فضای کافی شاپی زیبا و دلپذیر برای عاشقان قهوه+همراه با پلان

دانلود نقشه کامل رستوران همراه با پرسپکتیو اتوکدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا