پروژه های درسیعناصر و جزئیات ساختمانی

دانلود پاورپوینت انواع نمای پیش ساخته

مقدمه:

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و در عین حال نیاز روزافزون به مواد و مصالحی که بتواند محدودیتهای ساختاری مصالح رایج و سنتی ( که همواره باعث ایجاد مشکلات بسیاری چه در روند طراحی و چه در قسمت محاسبات سازه ای و نیز روشهای اجرا ، می شود ) را از میان بردارد ، مواد کامپوزیت را به عنوان بهترین گزینه مطرح ساخته که نه تنها با تجربیات کاربردی در ساخت و استفاده مصالح رایج عمومی تناقضی ندارد بلکه می تواند به طرحها و آرزوها ی دست نیافتنی معماران و مهندسین که قبلا قابل اجرا نبوده جامه عمل بپوشاند.

پانل های کامپوزیتی نما برای داخل و خارج نما

استفاده از آخرین تکنولوژی مواد کامپوزیت از جمله GFRP  به همراه  Natural Stone Dioxide  و همچنین داشتن کادری مجرب شامل مهندسین معمار و معمار داخلی ، مهندسین عمران ، سازه ، مواد و نیز متخصصین رنگ و دکوراسیون داخلی این شرکت را قادر به تولید محصولات متنوع و جدیدی در صنعت ساختمان ساخته است که نه تنها از خصوصیات ظاهری مصالح معمول و سنتی نظیر سنگ ، چوب و … به عنوان چاشنی کار استفاده می کند بلکه با تلفیق فرمولاسیون جدیدی محدودیتهای فیزیکی این مواد را نیز از میان برداشته و با طراحی ماهرانه زیبا ترین ترکیب بندی و فرم را به نمایش می گذارد .

مرحله اول:

ابتدا دیوارها و قسمت های مختلفی که برای نصب پنل ها در نظر گرفته شده است  بررسی و طراحی لازم جهت بهترین نوع و مدل محصول که مناسبت بیشتری با فضای در نظر گرفته شده را دارد انتخاب و اندازه گیری های لازمه به عمل می آید .
مرحله دوم :

در این مرحله پنل ها بصورتی که کمترین میزان پرت را داشته باشد انتخاب و برش می خورد و سپس با پیچ و رول پلاک بر روی دیوار نصب می گردد .
مرحله سوم:

اکنون محل درزها و جای پیچ ها بوسیله ماستیک مخصوص سیزان و به روشهای خاص پوشانده شده بطوری که بعد از رنگ آمیزی هیچگونه اثری از جای اتصال و یا درز برش دیده نخواهد شد و کار بصورت کاملا یکدست جلوه خواهد کرد .

  مشخصات فنی محصولات پانل های کامپوزیتی

  • تنوع در طرح و رنگ
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • بدون نیاز به زیر سازی استراکچر
  • بادوام
  • قابلیت فرم دهی و کاربر روی تمام سطوح
  • ضد حشرات
  • تمیز کردن راحت
  • اقتصادی بودن
  • قابلیت تلفیق با مصالح دیگر
  • مقاوم در برابر  ضربه و آسیب
  • حد اقل انقباض و انبساط
  • وزن سبک (3 تا 4 کیلو گرم بر متر مربع)
  • ضد آب و عایق
  • نصب سریع و آسان
  • ضخامت کم
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر حرارت

معرفی آلوتایل:

پانل های ترکیبی آلومینیوم – پلاستیک آلو ناب از سال ۱۹۹۵ در کارخانجات سمعظم با استفاده از فن آوری روز دنیا و بر اساس استانداردGB/T 17748- 1999 تولید می گردد.
وزن کم ، پایداری در هنگام زلزله ، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و بادهای شنی و پوسته نشدن از بهترین دلایل استفاده از پانل های alutile می باشد.
تنوع طرح ، رنگ و اندازه ها به همراه شکل پذیری آسان ، طرحهای مهندسین محترم معمار را قابل اجرا می سازد. مواد اولیه سر غول هجون چسب ساخت کارخانه dupont آمریکا ، پوشش رنگی pvdf با فرمول 5000 Kaynar 500, Hylar ، ساخت تایوان و ppG آمریکا فیلم مولکولار ساخت HENKEL آلمان و فیلم محافظاMovACE فرانسوی به همراه کنترل کیفیت مداوم تائید شده با گواهی استاندارد 9002 ISOمنضسن اعتماد و اطمینان خریداران و مصرف کنندگان پانل های Alutile می باشد .
این شرکت نماینده انحصاری فروش پانل های ترکی آلومینیوم – پلاستیک انوتایل ساخت کارخانجات در ایران بوده و تاکنون پروژه های بسیاری همچون کارخانجات شعظم، فرودگاه بین المللی کرمان ، دفتر مرکزی روغن نباتی شیراز ، مجتمع بزرگ تجاری – فرهنگی اریکه ایرانیان ، پتروشیمی شیراز ، مجموعه فرهنگی ورزشی پارک نیاوران، فرودگاه بین المللی جدید الحدات عسوده ، ساختمان شرکت آمیکو در آتل ، هتل آریان نور ، هتل کوثر اصفهان ، ساختمانهای سر پرستی منطقه ۱ ، ۳ و ۷ بانک سنت و غیره را اجرا نموده است.

پانل کامپوزیت آلومینیومی مقاوم در برابر آتش :

با پانل مقاوم در برابر آتش آلوتایل متشکل از لایه هایی از ورق آلومینیومی در پائین و بالا و ماده مرکب غیرارگانیک کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانو متری در مرکز پانل می باشد اعیاد این ماده که متشکل از مواد ریز غیر طبیعی و انواع زیادی از مواد با تراکم مولکولی بالا و اکسیژن است بسیار بالا می باشد .
این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن پانل کامپوزیت آلومینیومی را بر طرف می کند بلکه به طور چشمگیری عملکرد دینامیکی قسمتهای خم و با تا شده پائل را که ضعیف ترین بخش یک پائل مرکب آلومینیومی می باشد بهبود می بخشد ، هردو سطح با درجات پخت متفاوت توسط روش Coil Coating پوشش داده می شوند.

نمونه های موردی:

  1. برج افسون
  2. ساختمان افتاب

توجه: این فایل دارای 115 اسلاید به صورت پاورپوینت میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


مطالب مشابه:

دانلود پاورپوینت معرفی انواع نمای پیش ساخته

دانلود پاورپوینت کاربرد مصالح نوین در معماری

دانلود پاورپوینت معرفی سقف کامپوزیت

دانلود پاورپوینت کاربرد مصالح کامپوزیتی در ساختمان


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا