تازه های معماری

تازه های معماری برنامه طراحی برتر جوایز جهانی

A ‘طراحی جوایز و مسابقه – آخرین تماس برای ورود

A Design Award & Competition – برنامه طراحی برتر جوایز جهانی است که به علاقه مندان به طراحی در بیش از 180 کشور و در 40 زبان دسترسی پیدا می کند. آثار برنده جایزه طراحی به تمام زبان های اصلی به منظور اتصال دوستداران طراحی، اعضای مطبوعات و طراحی خریداران از سراسر جهان ترجمه شده است. شما می توانید طراحی خود را در اینجا ثبت کنید.

A ‘Design Award & Competition یک پلت فرم منحصر به فرد برای طراحان برای فروش ایده های برنده خود برای حمایت از شرکت ها ارائه می دهد. به نوبه خود، شرکت ها نیز می توانند برای ایده های طراحی رقابتی پیشنهاد و پیشنهادات را برای خرید طرح ها.

پلت فرم آنلاین همچنین یک سیستم نمایشگاه را فراهم می کند و صفحات پروفایل رایگان را برای طراحان، نوآوران و شرکت ها ایجاد می کند.

 

جایزه طراحی و مسابقات سازماندهی شده و به طور سالانه در طیف گسترده ای از دسته ها، از جمله جایزه طراحی صنعتی خوب، جایزه طراحی معماری خوب، جایزه طراحی محصول خوب، جایزه طراحی ارتباطات خوب، جایزه طراحی طراحی خوب و جایزه طراحی مد خوب. شما می توانید لیست کامل مقادیر جایزه را ببینید – اینجا.


بعنوان برنده جایزه طراحی A & Design، برخی از مزایای که شما دریافت خواهید کرد عبارتند از ذکر در هر دو نمایشگاه و سالنامه سالانه و تبلیغات از طریق یک مبارزات انتخاباتی گسترده (تبلیغ مجله و وبلاگ)، و همچنین منحصر به فرد مصاحبه و ویژگی در طراحی افسانه ها.

شما همچنین در رتبه بندی طراحی جهان قرار می گیرید، همچنین می توانید یادداشت های بازخورد هیئت منصفه و برگه نمره خود را دریافت کرده و به ماشین حساب طراحی تجاری دسترسی داشته باشید. برای دیدن لیست کامل مزایای برندگان – اینجا کلیک کنید.

به عنوان یک برنده، شما جایزه جوایز و گزینه ای برای فروش طرح های برنده و لیست فروش خود را دریافت خواهید کرد. دو دعوت به رویداد شب نهایی نیز در بسته برندگان گنجانده شده است. برای لیست کامل جوایز، اینجا کلیک کنید.

هر ورودی در مسابقات توسط هیئت داوران جشنواره – یک هیئت از ده ها تن از دانشگاهیان، متخصصان طراحی، اعضای مطبوعات و گروه های تمرکز می شود.

 

 

http://منبع اصلی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا