تازه های معماری

طراحی یک کابین کوچک شهری پیش ساخته در برلین آلمان جایگزین آپارتمان های اجاره ای

این کابین کوچک پیش ساخته برای قرار دادن در هرمکانی طراحی شداست. در ادامه با سایت معماری بنا همراه باشید.


یک تیم طراحان کابین فرانسوی، یک کابین کوچک شهری در برلین، آلمان را ساخته اند، که جایگزین آپارتمان های اجاره ای معمولی می شود این کابین می تواند روی سقف  های استفاده نشده، و محل های استفاده نشده شهری یا پارکینگ قرار گیرد.

این کابین اولین نمونه ایی است برای سکونت کامل که در حال حاضر ساخته شده است.به طوری که عموم مردم می توانند به راحتی آن را مشاهده کنند،فضای این کابین حدود 270 فوت مربع (25 متر مربع) است، این کابین دارای نمای چوبی و اسفاده از  پانل های خورشیدی روی سقف است، کا انرژی برق مورد نیاز کابین را فراهم میکند. این کابین به صهولت قابل نصب است، و به راحتی می توانید به آب و برق موجود و زیرساخت های قلاب دسترسی داشت.

در داخل این کابین یک درخت مصنوعی وجود دارد و یک پنجره بزرگ در یک انتهای کابین برای ایجاد جس زندگی روشن و باز است. در فضای غذا خوری صندلی در کنار پنجره ها جانمایی شده اند که به تختخواب مهمان و یک فضای غذاخوری کوچک تبدیل می شود. در یک کابین کوچک مانند این فضاها برای استفاده هرچه بیشتر از فضاها طراحان از فضاهای خالی زیر صندلی نیز بهره برده اند.

در این آشپزخانه کوچک و معمولی و یک سینک ظرفشویی همراه با یخچبال و ماشین لباسشویی و گاز  وجود دارد، در حالی که در زیر کابینت ها پنهان شده اند.

در کنار آشپزخانه یک راه روی کوچیکی قرار دارد و پله های باریک برای بالا رفتن به فضای اتاق خوابی که در بالای آشپزخانه تعبیه شده را فراهم میکند.

فضای اتاق خواب، همچنین به عنوان اتاق خواب اصلی شناخته شده به نظر می رسد بیشتر از این فضا استفاده بیشتری می کنند در بالای تخت خواب یک پنجره در سقف وجود دارد ، که میتوان در شب نگاه کردن به ستاره ها از طریق پنجره را ممکن می سازد.

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


مطالب مشابه:

تازه های معماری طراحی کابین به عنوان خانه مسکونی در فنلاند

کابین زیبا واقع در کوه های غرب ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا+عکس

کابین های خواب به شکل جغد در فرانسه با رویکرد حفاظت از محیط زیست


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا