مطالعات اولیه پروژه

دانلود فایل معرفی نمونه مراکز تجاری جهان

وست ادمونتون مال:

وست ادمونتون مال، بزر گترین مرکز خرید آمریکای شمالی و دهمین مرکز خرید بزرگ جهان به همراه دبی مال است. وست ادمونتون مال مکان ۴۴/۵۲هکتاری را اشغال میکند و بالغ بر ۴۶۴۶۶۶مترمربع است.
این مال غولپیکر با ۶/ ۱کیلومتر طول در سه فاز در دوره ۱۵ ساله توسعه یافت و از ۱۹۸۶ تا ۲۰۰۴ میلادی بزر گترین شاپینگ مال دنیا بود.

پارک آبی ورلد:

بزرگترین پارک آبی در آمریکای شمالی بازیربنایی در حدود۲۰هزارمترمربع در ضلع غربی فروشگاه ادمونتون واقع شده است .ارتفاع سقفش۲۵متر وبیش از۴۰هزارنفر میتوانند در آن حضور یابند.

مال آو امریکا:

مرکزخرید متعلق به گروه تریپل فایو است. این مرکز خرید در شهر بلومینگتون، مین هسوتا و در نزدیکی فرودگاه بین المللی مینیاپولیس−سنت پل قرار دارد. به همین منوال مال آو آمریکا به خود میبالد دارد.
مگامال شهرک اکباتان
بررسی معماری مگامال
پلان طبقات مگامال
مرکز خرید خلیج فارس در شیراز

تصویر۱۳-۴نمای بیرونی مرکز خرید خلیج فارس

مجتمع تفریحی ،توریستی واقامتی خلیج فارس با۲۳۰۰۰هزار مترمربع زمین و۱۵۰۰۰مترمربع زیربنادر محور شمالی شیراز به سپیدان ودر ابتدای ورودی شهر جدید صدرا واقع شده است.

هتل مجموعه خلیج فارس:

هتل مجموعه خلیج فارس در ورودی شمالی مجموعه قرار دارد و۳۵طبقه است که در زمان افتتاح عنوان بلندترین هتل ایران را از آن خود میکند.این هتل قرار بود که هفت ستاره باشد که به دلیل مسائل فرهنگی به ۵ستاره تبدیل شد.این هتل یک هتل بین المللی خواهد بود.

توجه :این فایل به صورت word قابل دانلود میبباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا