پروژه های درسیدانلود های رایگان

دانلود فایل رایگان پروسوناژ انسان برای فوتوشاپ

یکی از مهمترین ارکان پست پروداکشن داشتن پرسوناژ های حرفه ای و کامل است .

با داشتن پرسوناژ دیگر نیازی به گنجاندن آبجکت های سنگین در فایل های سه بعدی نیست و به راحتی توسط فتوشاپ میتوان با چند کلیک ساده طرح های سه بعدی معماری خود را پست پروداکت و حرفه ای نمود. .

برای اینبار مجموعه 26 پرسوناژ PNG انسان که در حالات مختلف و تمامی سنین وجود دارد را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. در مجموعه سعی شده پرسوناژ تمامی حالات مختلف انسان برای فضاهای داخلی و بیرونی و همچنین کودک ، نوجوان ، جوان ، میانسال و پیر برای زن و مرد ارائه شود. آموزش پست پروداکشن در معماری ( اضافه کردن شخصیت های انسانی به رندر ) . کلیه فایل های پرسوناژ با پسوند png و در کیفیت ۱۵۰۰ پیکسل به بالا می باشد.

 

دانلود مجموعه تصاویر انسان در حالات مختلف

از کاربردی ترین روش های برای افزایش سرعت و کیفیت رندر نهایی استفاده از تکنیک های پست پروداکشن و افزودن جزئیات نهایی به صحنه ها در فتوشاپ میباشد که توسط اکثر طراحان حرفه ای به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرد. مجموعه تصاویر لایه باز پرسوناژ انسانی یک آرشیو با کیفیت از انواع تصاویر انسان در جالات و شرایط مختلف زندگی روزمره،اجتماعی و کاری را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با کیفیت و سرعت بسیار بالاتری نصبت به نمایش مقیاس انسانی در پروژه های خود اقدام کنید و روح زندگی را به رندرهای خود با بالاترین سرعت تزریق کنید، این مجموعه کاربردی با تنوع بالای که در اختیار شما میگذارد میتواند در پروژه های بسیار با موضوعات مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

 

این فایل در قالب jpj  می باشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا