طرح و نقشه های معمارینقشه فرهنگی هنرینقشه مجتمع ورزشینقشه مجموعه تفریحی

دانلود پروژه طرح فرهنگی-تفریحی-ورزشی(نقشه های اتوکدی-رندر-حجم خام)

مقدمه

زندگی ماشینی پر سر و صدا و شلوغ شهر­های امروزی آسایش وراحتی روان را از انسان سلب کرده است و در این حال مردم کمتر وقت فراغت دارند و بیشتر سرگرم کار و امرا معاش و چرخاندن زندگی می­باشند و اما این اندک وقت را مایلند در آسایش و دور از سر وصدا و در دامان طبیعت سپری کنند در این بین بیشتر نوجوانان مایلند این اوقات رادر فضاهای مهیج و شادی آور بگذرانند پس برای گذراندن این اوقات با ارزش باید مکانهایی که دارای هر دو امکانات باشند( دارای آرامش و سکوت و مهیج) ایجاد شود. تا هر کسی با هر روحیه­ای  و علاقه­ای بتواند به نحو احسن از این اوقات زندگی لذت ببرند. در این میان یکی از فاکتورهایی که بشترین اهمیت را داراست ایجاد مکانهایی جهت مرتفع ساختن این امر می باشد،که از آن جمله می توان مجتمع های اقامتی را نام برد.

مجموعه های اقامتی از نوع ساختمانهای بسیار پیچیده و مشکل می­باشند. پیچیدگی طرح مجموعه های اقامتی به دلیل ارتباطات و استانداردهای لازم برای فضاهای مختلف آن می­باشد. از فضاهای در معرض دید و قابل استفاده برای مشتریان گرفته تا فضاهای دور از دید و خدماتی آن که هر یک به نوبه خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم در تأمین آسایش میهمانان و جلب رضایت آنان نقش زیادی دارد برای احداث یک مجموعه ی اقامتی ، تقاضا برای اسکان و اقامت در بخشی از بازار، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیردو نتایج آن با تعداد مکانهای موجود مقایسه می­شود.

سایت پلان مجموعه فرهنگی-تفریحی-ورزشی به صورت کامل با تمام جزئیات فضاهای سبز،مسیرهای پیاده و سواره،پارکینگ،اب نما ها و ….

پروژه شامل تمامی پلانها(پلان سویت های اقامتی،پلان ویلای،پلان رستوران،پلان کافی شاپ،پلان پارکینگ ،پلان مجموعه فرهنگی،پلان امفی تئاتر و آمفی تئاتر رو باز،پلان زمین های ورزشی)در یک سایت پلان کامل…

این فایل شامل:

_ پلان مبلمان شده واحد های مختلف

_ ۴عدد نمای شمالی جنوبی شرقی غربی

_ ۴عدد برش طولی و عرضی

_ طراحی سایت پلان مبلمان شده

_ تحلیل سایت کامل

_ ۱۰ عدد رندر تریدی مکس از مجموعه

– فایل حجم اتوکدی سه بعدی مجموعه

توجه : نقشه ها دارای فرمت اتوکدی قابل ویرایش می باشند.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


دانلود نقشه کامل فرهنگسرای هنر و معماری

دانلود نقشه کامل فرهنگسرای هنرایران همراه فایل ۳dmax

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا