تازه های معماریجاذبه های گردشگری جهانگالری دکوراسیون داخلینقشه رستوران و فست فود

دانلود نقشه کامل طراحی رستوران

درطراحی موفق یک رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پرازدحامسردر(Facade):رستوران باید به گونه ای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظرآید و جلب توجه کند. این مساله به ویژه در مورد رستورانهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود که اتومبیلی که با سرعت از آن محل عبور میکند تابلوی رستوران (Signage) و سردرآن را مشاهده نمایدو تابلو رستوران یکی از اجزای بسیار پراهمیت درطراحی خارجی رستوران است و عامل مشخص کننده ای در نمای خارجی رستوران به شمار می رود زیرا موجب جلب توجه مشتری شده, در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران باقی می ماند. امروزه طراحان گرافیک, با بهره گیری از رنگ, فرم خاص و نورپردازی, تابلوهایی بسیار تاثیرگذار که پیام آن نیز روشن, واضح و در عین حال بسیار جذاب است, خلق می کنند. سبک حروف روی تابلو نیز باید منعکس کننده نوع رستوران باشد و به مردم نشانه هایی را که بدانند در داخل رستوران با چه روبرو می شوند, ارائه نماید. گذشته از شکل تابلو, خوانا بودن حروف روی آن نیز, امری ضروریست. تابلو ضمن اینکه از اجزای تکمیل کننده طراحی ساختمان است, در عین حال عاملی مستقل است که باید با طراحی معماری هماهنگ باشد. بنابراین وجود تابلویی که خواندنش آسان باشد و نیز جلب توجه نماید ضروری می باشد.

مشخص بودن سردر رستوران را می توان با رنگی کردن و بنوعی جدا کردن از ساختمان های اطراف طراحی کرد و نمی بایست تابلو را با خط های که خواندن آن به راحتی امکان پذیر نیست نوشت یا تابلورا با رنگهای زمینه و نوشته یک رنگ طراحی و آویزان کرد , طراحی برای سردرساختمان رستوران , خود به تنهایی, موجب تمایز آن رستوران از سایر رستورانهای رقیب است و تصویری به یادماندنی در ذهن میهمانان ایجاد می نماید البته باید به نامی که برای رستوران انتخاب می شود توجه کرد که نام مناسب انتخاب نمایند
اغلب مشتریان ممکن است از آشنا یان خود, راجع به رستورانی چیزی بشنود, یا تبلیغ آنرا بخواند, یا قسمت ها و طراحی های بیاد ماندی را به خاطر بسپارند تمامی این اطلاعات موجب می شود که مشتری به رفتن یا نرفتن به آن رستوران برای اولین بار تصمیم بگیرد.با صرف اولین غذا دررستوران, بیشتر مشتریان در مورد بازگشت مجدد به آنجا تصمیم می گیرند.

ریزفضاهای پروژه رستوران شامل:

  1. ورودی رستوران
  2. محل دریافت
  3. فضای خدماتی
  4. سرویس بهداشتی
  5. محل توزیع غذا
  6. جمع آوری ظروف کثیف
  7. محل شستشوی ظروف
  8. محل پخت و آماده سازی غذا
  9. سردخانه مواد غذایی
  10. انبار مواد غذایی
  11. استراحت پرسنل
  12. پله

اسکرین شات از پروژه:

این پروژه شامل:

  1. پلان مبلمان طبقه اول
  2. پلان بام
  3. پلان ستون گذاری
  4. نمای شمالی
  5. نمای جنوبی
  6. نمای غربی
  7. نمای شرقی
  8. برش A-A

توجه: نقشه های موجود در این فایل دارای فرمت اتوکدی قابل ویرایش میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


مطالب مشابه:

دانلود نقشه رستوران همراه با پرسپکتیو اتوکدی کامل

تازه های معماری طراحی پوشش دیوارهای رستوران برگر با 300 لوله پی وی سی نارنجی

طراحی رستورانی جدید در کلمبیا با طراحی سه گوش تازه های معماری


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا