طرح و نقشه های معمارینقشه های مسکونی و آپارتمانی

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری بنا به ارائه پروژه کامل مجتمع مسکونی طرح ۵ می پردازیم که یکی از برترین طراحی های مسکونی می باشد که در طرح و فرم و ایده بی نظیر می باشد , مجثمع مسکونی ارائه شده یکی از برترین طراحی های مربوطه به طرح ۵ معماری می باشد که با داشتن جزئیات کاملی همچون داشتن فایل اتوکد و پرسپکتیو های داخلی و خارجی برای کامل کردن بخش آرشیو نقشه های مسکونی و آپارتمانی تقدیم حضورتان میگردد که در ادامه در رابطه با این طرح جزئیات بیشتری ارائه شده است که از شما دوستان دعوت مینیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

پروژه کامل طراحی مجتمع مسکونی

پروژه معماری مجثمع مسکونی نمونه ای زیبا و منصر بفرد از طراحی های مسکوی می باشد که بصورت سه بلوک مجتمع در سایتی گنجانده شده است که سایت این پروژه از دو طرف به خیابان های 16و 24 متری ختم میشود و در دو طرف دیگر در کنار بافت مسکونی قرار دارد که از این جهت این سایت دارای دسترسی مناسبی به خیابان های اصلی و فرعی دارد و همچنین بافت مسکونی اطراف نیز در کنار این مجتمع سبب شده است تا این پروژه در کنار سایر بنا های مسکونی قرار گیرد .
فرم زیبا و جذابی برای این مجتمع در نظر گرفته شده است که در دو سمت آن کاملا مستطیل میباشد که همین فرم زیبا سبب تمایز این مجثمع مسکونی با سایر فرم های تکراری و پر تکرار و در نتیجه متمایز بودن این پروژه با سایرین شده است . این طرح مجثمع مسکونی در 14 طبقه طراحی شده است که طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ در اختیار افراد حاضر در این مجموعه می باشد همچنین لازم به ذکر است که هر طبقه این مجتمع ها 3 واحدی می باشد که 2 واحد در سمت قسمت مستطیل ای این مجتمع و ۲ واحد دیگر در قسمت مکعب مستطیلی می باشد که این مورد سبب تفاوت دید های این واحد ها به اطراف شده است . در این مجتمع واحد های یک خوابه و دو خوابه و سه خوابه طراحی شده.
در سایت این پروژه معماری مجثمع مسکونی با استفاده از فضای سبز در میان بلوک های مسکونی سعی شده است تا محوطه ای زیبا برای این طرح در نظر داشت که با استفاده از فضای سبز و المان های مختلف در سایت اصل محوطه سازی رعایت شده است , در رابطه با نمای این مجتمع باید گفت که ترکیب چوب و کامپوزیت و بتن در نمای اصلی این مجتمع سبب شده است تا نمای زیبا و خیره کننده ای به این مجتمع اطلاق شود .
فایل اتوکد کامل این پروژه با داشتن مجموعه پلان های لازم تقدیم حضورتان میگردد همچنین پرسپکتیوهای زیبا و با کیفیتی نیز از نما های مختلف این پروژه تهیه شده است.
همچنین این پروژه برای دانشجویان و هنرجویانی بیشتر کاربرد دارد که میخواهند پروژه خود را به صورت راندو انجام دهند توصیه میشود.

مطالب مشابه:

دانلود نقشه اتوکدی مجثمع مسکونی همراه با رندر ۳max

دانلود نقشه کامل مجتمع مسکونی همراه با حجم و رندر تریدی مکس

دانلود رساله و مطالعات معماری طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد پایدار

دانلود رساله کامل کارشناسی معماری مجتمع مسکوتی

دانلود نقشه کامل اتوکدی طراحی معماری مجتمع مسکونی

دانلود پروژه کامل طراحی مجثمع مسکونی همراه با رندر تریدی مکس

دانلود فایل اتوکدی مجتمع مسکوتی همراه رندرهای تریدی مکس


موارد موجود در این فایل

  • فایل اتوکد کامل و قابل ویرایش
  • ۴ پرسپگتیو زیبا و با کیفیت خارجی
  • شیت بندی

پلان های ترسیمی مجثمع مسکونی

  • سایت پلان
  • پلان تیپ طبقات مبلمان
  • پلان تیپ طبقات اندازه گذاری
  • پلان تیپ پارکینگ طبقه زیر زمین
  • نمای غربی
  • نمای شرقی
  • نمای شمالی
  • نمای جنوبی
  • برش A-A
  • برش b-b

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

دانلود پروژه طرح 5 مجتمع مسکونی کامل همراه با پرسپکتیو

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:

 


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا