پروژه های درسی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی در ساختمان

شبنه 

روش ایزوگام کاری در ساختمان

برای ایزوگام بام ساختمان بعد از پرکردن و دو غاب ریزی سطح بام و همسطح کردن پشت بام ما ابتدا با ماسه به صورت یک لایه ماسه سیمان را روی بام پهن می کنیم و بعد از اینکه ماسه سیمان  خشک شد ما ایزوگام را از طریق حرارت آن را بر روی بام می چسبانیم .

در ضمن باید قبل از ایزوگام کاری پشت بام تمیز و خشک باشد که ایزوگام کاری خیلی خوب انجام شود و باید لایه های ایزوگام هم ده سانتی متر روی هم قرار گیرند . که از نفوذ آب به داخل جلوگیری شود .

یک شنبه-دو شنبه- سه شنبه 

روش کار کردن یا سنگ کاری در راهرو ها و قسمت های پایین حال و پذیرایی :‌ابتدا دیوار ها را تمیز کرده وسپس یک ردیف سنگ   را به صورت تراز در سطح زمین روی دیوار با فاصله 2 تا 3 سانتی متر با مقداری گچ می چسبانیم سپس مابین دیوار و سنگ را با ملات ماسه نرم پر می کنیم ( به صورت دوغاب ) و بعد از اینکه ملات کارشده کمی خشک شد و ردیف  دوم سنگ را روی ردیف اول قرار می دهیم و دوباره با مقداری گچ سنگ ها را به طور موقت سفت می کنیم . دو باره با ملات ماسه و سیمان به صورت دوغاب پشت سنگ ها را پر می کنیم و این کار را تا آخر یا پایان کار ادامه می دهیم و بعد از اتمام کار و سفت شدن سنگ ها با مقداری آب و یک پارچه گچ روی سنگ ها را تمییز می کنیم .این بود روش کار با سنگ در بناها . امروز سنگ کاری را در داخل وزیر پله ها کار کردیم و روش کا مثل سنگ کاری که توضیح داده شد انجام می شود .

چهار شنبه پنج شنبه  

در این تاریخ سنگ کاری دیوارهای سالن همکف یک مدرسه انجام شد .

شنبه و یک شنبه 

در این ساعت روش نصب لوله های تاسیسات حرارتی و برودتی را فقط مهندس برایم توضیح داد که جنس لوله های استفاه شده در تاسیسات حرارتی و برودتی از کربن استیل است که در زیر این لوله ها لوله دیگری وصل می شود که ارتفاع داشته باشد از سطح زمین پس برای جلوگیری از حدر رفتن انرژی و گرما دور لوله ها را با پشم شیشه عایق بندی می کنند .

دو شنبه 

ادامه سنگ کاری دیوارهای سالن انجام شد

سه شنبه – چهار شنبه

روش قرار دادن دستگاه هایی مثل چیلر

ابتدا دستگاه مورد نظر با چرثقیل بر روی پشت پشت بام قرار می دهند و با دور بین نیوو آن را تراز می کنند و برای سفت شدن تکان نخوردن این دستگاه پایه های آن را با ماده ای به نام گروت بر روی پشت بام سفت می کنند .

روش قرار گیری و نصب نرده هایی در طبقه اول ساختمان

امروز مهندس ما را به جایی برد که در آنجا نرده ها را نصب می کردن که جنس نرده های استفاده شده در آنجا از فولاد بود و با جوش دادن به هم متصل می کردن و برای جلوگیری از تیزی و خشن بودن جای جوشکاری آن قسمت را با سنگ فرز صاف می کردند و پایه ها را به فاصله 100 سانتی متر که یک متر باشد از یکدیگر قرار میداند.

و ارتفاع نرده های کار شده نیز 90 سانتی متر می باشد که در آنجا انجام می شد.

دو شنبه سه شنبه

امروز ما به ساختمان مورد نظر رفتیم برای سنگ کاری کف و دور ساختمان و روش کار . ابتدا سنگ های آذرین که به صورت شیشه ای می باشد و از مقاومت بالایی هم برخوردارند در انجا استفاده می شد که سنگ های مورد نظر را بر روی ماسه قرار می دادند و با استفاده از پتک این سنگها را سفت می کردند که تکان نخورند .

چهار شنبه

امروز کارهای اتوکدی نقشه ها را با کامپیوتر انجام دادیم مثل ستونها و فنداسیون و نقشه های کلی و جزئیات آنها.

پنچ شنبه 

امروز کار نرده های طبق اول به پایان می رسد یعنی اینکه نرده کاری تمام و به اتمام رسید و مهندسی از پیشرفت کار راضی بود . وبعد ما به دفتر ایشان رفتیم و کارهای مانده بود را انجام دادیم مثل ترسیم نقشه ها با اتوکد

این فایل در قالب word شامل 26 صفحه می باشد. همراه با عکس های کامل از محل ایزوگام کاری.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


مطالب مشابه :

دانلود پاورپوینت قیر گونی محصولی از معماری بنا

دانلود پاورپوینت کاربرد نانو تکنولوژی در عایق های ساختمانی

دانلود پاورپوینت سبک دیکانستراکشن

دانلود مقاله آزمایشگاه مصالح بنایی


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا