تازه های معماری

ساختمان وزرشی آدیداس در صدر بهترین ساختمان های ورزشی دنیا

گروه معماری ABD روسیه حسن نیت ارائه می دهند.

capture

capture

ساختمان اصلی شرکت ورزشی آدیداس در حال حاضر در یک ساختمان جدید به نام Krylatsky هیلز مشغول به فعالیت است  و مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع است.  این ساختمان دارای شش طبقه می باشد ،در دو طبقه این ساختمان مختص به مرکز پرورش اندام قرار میگرفت، که آکادمی آدیداس  هم باید در این طبقات جایگذاری می شدند. به همین دلیل معماران ABD روسیه را به چالش کشید.  برای طراحی مجموعه ای از فضاهای برای توابع و مقاصد مختلف، به سازماندهی یک ساختار و ارتباطات قابل فهم و راحت برای جریان های مختلف برای بازدید کنندگان، علاوه بر این، شرکت درخشان آدیداس از جمله شرکتهای معروف دنیا است که باید به عنوان یک دفتر جاذب و پویا، که هم برای کارکنان شرکت و هم برای مهمانان الهام بخش باشد برای تغییر زندگی همه از طریق ورزش را به مخاطبین القا کند. برای اینکه نیاز های کار فرما اجرا شود شرکت ABD روسیه معماران سبک های آرم را برای طراحی این مجموعه برگزید. در سه طبقه اداری رنگ های ساده سیاه ، سفید،نارنجی، سبز و آبی که در این طبقات اداری در رنگ های مختلف بع کار برده شده است. این ناوبری تسهیل و خلق و خوی خاص و اتمسفر در هر یک از طبقات را ایجاد می کند.

capture
سایت پلان

capture

معماران به هنگام طراحی داخلی به فکر منعکس شدن کننده آرم آدیداس در هر طبقه ساختمان شدند.
آرم شرکت شبیه به یک سه پره شناخته شده است.

capture

capture

هنگام طراحی فضای داخلی، معماران همچنین به دنبال بازتاب تمرکز این شرکت بر روی سبک زندگی فعال و عشق به ورزش است. برای مثال، ایده گرفتن از اسکوتر  در هر طبقه وجود دارد که به پارکینگ ها منتهی می شود و هر کسی می تواند از ایون وسیله ورزشی در دفتر خود و محل کار یکدیگر استفاده کنند. در دفترهای ادرای نیز طبقات به صورت پارتیشن بندی شفاف است، و دیوارهای سفید با گرافیک آدیداس با ایجاد انگیزه تزئین شده است.

capture
جزئیات

capture

در بخش مرکزی اداری که در رنگ و در عملکرد نیز در ساختمان فعالیت می کند، نقاط قهوه ایی شامل اتاق جلسه کوچک و بزرگ، مبلمان برای افراد به کار، زمینه را برای اجتماعی غیررسمی و شبکه، صندلی سیاه و سفید، طراحی ایستگاه های کار در مناطق واقع به کل دیوار جلزد با نمایش پانوراما در نزدیک مسکو جداول سفید و  آرام تر است. جداول مرتب بسیار به راحتی، فضای کافی بین ردیف به جای ستون و فایل های موبایل با مخده در بالا و به سازماندهی مذاکرات داخلی وجود دارد. علاوه بر محل کار ثابت، در دفتر محل کار موقت با استفاده از جداول بالا و صندلی نوار ارگونومیک وجود دارد.

capture

capture

در صفحه اصلی آدیداس توجه زیادی به ورزش شده به راحتی در معرض نمایش است: صفحه نمایش حفظ حریم خصوصی و پارتیشن اتاقک؛ پانل های آکوستیک اتاق ملاقات اضافی صدا مواد جاذب ساخته شده است.

capture

سالن پذیرایی مرکزی شبیه یک استادیوم ورزشی واقعی است. تمرکز بر روی یک صفحه نمایش بزرگ رسانه ای با یک خط متن در حال اجرا و یک صفحه نمایش برای فیلم ها، و دو لامپ روشنایی بزرگ شبیه برجهای روشنایی ساخته شده است. میز پذیرش و روتور در عمق سالن وجود دارد  و چشم گرفتن نه به عنوان آنها معمولا در دفاتر سنتی است. از مردم لابی اصلی می توانید دو مغازه و بدون عبور از روتور، به دریافت خواهید کرد از مرکز تناسب اندام دسترسی داشته باشید و پایه مرکز تناسب اندام ،کلاس حق بیمه، ارتباطات باز، طرفداران بزرگ صنعتی، رنگ وحشیانه و تک رنگ در سبک انبار ساخته شده:

capture

capture

هدف اصلی شرکت آدیداس  این است که آکادمی فضایی باشد برای پروژه های جدید و منحصر به فرد و به عنوان سمبل های ورزشی به زندگی روزمره و برای تغییر زندگی بهتر است. آدیداس یک تیم از مربیان حرفه ای جمع آوری کرده و به توسعه یک برنامه کمک می کند که مردم را به بهتر از خود و توانایی های خود را یاد بگیرند، و همچنین برای پیدا کردن زمان برای فعالیت های ورزشی آکادمی شامل اتاق پذیرایی، تعدادی از کلاس های درس و سالن های سخنرانی هم جدا شده و توسط پارتیشن ها در طرح های مختلف آکادمی همچنین دارای یک آشپزخانه برای ارائه کلاس های کارشناسی ارشد برای آماده کردن غذا مناسب و سالم است.

capture


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا