گالری دکوراسیون داخلی

طراحی فضاهای پنت هاوسی زیر سقف های قوسی+عکس

پنت هاوس چیست و خصوصیات آن چه می باشد؟
نام پنت هاوس را قبلا شنیده اید،اما شاید ویژگی های یک پنت هاوس را به طور کامل ندانید.Penthouse ،به آخرین طبقه(یا یکی از آخرین طبقات)یک ساختمان بلند و مجلل گفته میشود که به صورت اختصاصی و ویژه ساخته شده و از امکاناتی نظیر دید مناسب و تراس های بزرگ و روباز،برخوردار است.در واقع برج سازان،اوج هنر خود را در این گونه آپارتمان ها،به رخ می کشند.بدیهی است که قیمت این واحد های آپارتمانی ، گزاف بوده و گاه به حدی گران است که باور نکردنی است…البته این اصل در تمام نقاط دنیا مشترک است ودر تهران خودمان نیز،پنت هاوس های واقع در برج های شمال شهر ،قیمت های عجیب و غریب دارند،تا جایی که از شمردن صفر های آن خسته مشوید.یکی دیگر از ویژگی هایی پنت هاوس ها این است که باید با سایر واحد ها و طبقات ،متفاوت باشد و این الزام ،آن زا خیلی لوکس تر و مدرن تر از سایر طبقات می کند (که هر یک در جای خود در نهایت زیبایی ساخته شده اند !
معنی پنت هاوس درلغت نامه دهخدا: یک آپارتمان لوکس و مجلل که در طبقه آخر یک برج ساخته می شود و معمولا مساحت آن کمتر از طبقات پایین است و در نتیجه دارای حیاط می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های پنت هاوس ها این است که باید با سایر واحد ها و طبقات ،متفاوت باشد و این الزام ،آن را خیلی لوکس تر و مدرن تر از سایر طبقات می کند.
امکاناتی که این پنت هاوس ها دارند ذهن را تا چند روز دگیر خود می کند که امکاناتی از قبیل استخرروی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفربر اختصاصی، دستگیره ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضدحریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است.
مساحت پنت هاوس ها از ۲۰۰ متر بدون محاسبه تراس شروع می شود تا بالای ۱۰۰۰ متر و به فراخور مکان و منظره و وسعت دید و لوازم و طراحی های خاص و غیره بستگی دارد.

گران ترین پنت هاوس:

گران ترین پنت هاوس در طبقه ۶۶ برجی در ایالت متحده است.هتل فورسیزن در شهر شیکاگو با چشم اندازی ۱۸۰درجه و مساحتی بالغ بر ۵۴۷۸ متر مربع،به جهت های شمال،شرق و جنوب این شهر مشرف است.اما چشم انداز استثنایی این پنت هاوس همراه با امکانات ویژه،آن را به گران ترین پنت هاوس در ایالات متحده تبدیل کرده است.

the-first-virgin-hotel-opened-in-chicago-feature

حالا اجازه دهید یک پنت هاوس فوق مدرن متعلق به مدیر اجرایی سابق مایکروسافت را به شما معرفی کنیم.

پنت هاوس یاد شده،پیشرفته و دوبلکس است و طوری سیم کشی شده که سیستم امنیتی،نور و صدای آن با کامپیوتر کنترل می شود.
۱۵۰۰ متر فضای خارجی همراه با چشم انداز لیک یونیون و کوه های ((کاسکید))را دارد و ۵ میلیون دلار بهای آن با مساحت ۴۲۳ متر مربع است.

photo_2016-11-14_11-47-56

photo_2016-11-14_11-47-53

photo_2016-11-14_11-47-59

photo_2016-11-14_11-48-00

photo_2016-11-14_11-48-01


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا