تازه های معماری

طراحی هتل لوکس در هادسون نیویورک، ایالات متحده آمریکا

این هتل شگفت انگیز واقع در نزدیکی پارک مرکزی، در Midtown West واقع در نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. اصلی ترین ویژگی بارز با طراحی چشمگیر توسط معمار فیلیپ استارک شده ، که دارای یک تراس پشت و جذاب است که دور تا دور این تراس در پست دیواره های کتابخانه وجود دارد در داخل هتل یک باشگاه بدنسازی کوچک ساخته شده در داخل این باشگاه وسایلی همچون شومینه و میز بیلیارد تعبیه شده است.
دیواره های کتابخانه
دیواره های کتابخانه
تراس های دلنشین
تراس های دلنشین
گرچه اندازه و مساحت اتاف ها کم است، ولی سوئیت های داخل این هتل مارا به یاد دوران طلایی حمل و نقل آتلانتیک می اندازد، متریال ساخته شده در داخل شوئیت خت شامل:دیوارهای چوبی، میز لوکس پنبه ای مصنوعی و جزئیات طراحی فراهم شده.
اتاق خواب اصلی
اتاق خواب اصلی
طراحی اتاق نشیمن زیبا
طراحی اتاق نشیمن زیبا
طراحی داخلی ظریف با استفاده از متریال های مصنوعی و طبیعی
طراحی داخلی ظریف با استفاده از متریال های مصنوعی و طبیعی
قسمت داخلی ناهارخوری شامل یک سالن آبجو رویایی است که غذاهای کلاسیک آمریکایی با پیچ و تاب و موسیقی زنده همراه است و همچنین یک رستوران فصلی اختصاصی وجود دارد که در آن غذاهای مکزیکی و نوشیدنی این کشور به فروش میرسد.
میز عذل خوری بزرگ با دیوارهای آجری
میز عذا خوری بزرگ با دیوارهای آجری
این هتل دارای یک بوتیک زیبا است، که با دکوراسیون مدرن و امروزی ساخته شده است. فضاهای خدماتی شامل برای یک آبجوسازی مدرن و یک رستوران همبرگر با سرگرمی شب است. همچنین دارای یک تراس بزرگ و باغ با منظره ای نفیس از شهر زیبای نیویورک است.
مکانی آرام که دکور بوتبک در آن گاه به گاهی وجود دارد
مکانی آرام که دکور بوتبک در آن گاه به گاهی وجود دارد
بهنرین خصیصه این هتل اینگونه است که در مرکز شهر قرار گرفته و در فاصله پیاده روی از پارک مرکزی، کلمبوس دایره کارنگی هال، مرکز لینکلن، مرکز زمان وارنر و منطقه تئاتر دز اطراف این هتل موجود میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا