زنگ تفریح معماری

پست پروداکشن در معماری

 پست پروداکشن یا پرداخت پس از رندر به بهبود حالت کلی رندر توسط نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ صورت میگیرد،به این صورت که پس از گرفتن رندر توسط نرم افزارهای مختلف حجم سازی از جمله تری دی مکس،راینو،رویت،اسکچ آپ و… حجم خام رندر گرفته شده وارد نرم افزار فتوشاپ میشود و مرحله پرداخت شروع میشود.
 تکنیک دیگر پرداخت ،استفاده از براش های معماری است که خود را در قالب ابر های مختلف یا فضاهای سبز مختلف و یا حتی پرنده های مختلف نشان میدهد و یکی از قوی ترین روش های ایجاد نور نیز استفاده از براش های نوری است.
 استفاده از adjustment یکی از مهترین قسمت های یک پروژه پست پروداکشن است،چرا که میتوانیم تیرگی یا روشنی و یا تنظیمات مختلف رنگی به رندرها اعمال کنیم که در سطح پیشرفته تر میتوانیم روز را به شب تبدیل کنیم و یا فضاهای مختلف نوری بسازیم.
در سطوح پیشرفته تر و برای راحتی انتخاب های داخل فتوشاپ میتوانیم از render element های vray استفاده بکنیم که کار را بسیار سریع تر پیش میبرد.
 در حالت کلی پست پروداکشن باعث میشود رندر بسیار طبیعی تر جلوه کند و همچنین باعث صرفه جویی در وقت میشود و دیگر نیاز نیست ساعت ها وقت صرف شود برای رندر گرفتن آبجکت ها و تنظیمات پیچیده نرم افزار های حجم سازی از جمله تری دی مکس.

photo_2016-08-20_22-50-49

photo_2016-08-20_22-50-53

photo_2016-08-20_22-50-55

photo_2016-08-20_22-50-57

photo_2016-08-20_22-50-59

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا