تازه های معماری

تازه های معماری طراحی یک چایخانه چینی سنتی با الگوی زیبایی شناسی مدرن

ین Teahouse طراحی شده با اتاق های خصوصی افزایش یافته است.

 

معماری شرکت Linehouse، اخیرا Tingtai Teahouse را تکمیل کرده است که در فضای کارخانه سابق و گالری هنری واقع در منطقه هنری شانگهای خیابان Moganshan واقع شده است. مشتری، علاقه مندان به چای، به دنبال ساخت یک چایخانه چینی سنتی با زیبایی شناسی مدرن بودند.

ورودی Tingtai Teahouse از خیابان، راه پله توسط یک ساختار فلزی سبز نگهداری می شود و نرگس سفید گرانبها با دیوارها و کف پوش ها را در بر می گیرد و مهمانان را به طبقه بالا می برد.

 

فضای موجود به حالت خاموش بازگردانده شد، پاتینا از ساختار بتنی و دیوارهای آجری و سقف آشکار شد، در حالی که یک مزارع موجود برای نمایش یک فضای بلند دو طبقه با پنجره های با درجه بالا، حذف شدند.
منطقه اصلی باز به عنوان یک مکان رویداد برای تنظیم گل و یا میزبانی نمایشگاه های موقت هنری استفاده می شود.

Tingtai Teahouse مدرن را در اتاق های خصوصی با فضای داخلی تختخواب در بلوط دودی پوشانده است تا بتواند یک عطف ساده اما گرم را به وجود آورد که از اتاق های خصوصی ساخته شده اند که دوستان می توانند چت و لذت بردن از مراسم چای را داشته باشند.
ارتفاع افق شیشه باعث حفظ حریم خصوصی در سطح چشم در اتاق چمن می شود، در حالی که هنوز هم مهمانان حس می کنند که فعالیت فراتر از آن است.

 

در فضای دوشاخه فضایی، ساختمانهایی که در هر دو طرف به صورت شیشه ای کامل ساخته می شوند، به نمایشگاه ها و نور طبیعی از پنجره های بالا می چسبد. این سازه ها در فولاد ضد زنگ تیره و تمیز پوشانده می شوند و منعکس کننده تیره از فضای موجود در اطراف آن می باشد.

 

 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا