تازه های معماری

مطالب روز معماری طراحی خانه ویلایی در آکاپولکو، مکزیک

مطالب روز معماری طراحی خانه ویلایی در آکاپولکو، مکزیک

مطالب روز معماری طراحی خانه ویلایی در آکاپولکو، مکزیک

مارکو هگرمن از HGR Arquitectos و دیانا Arnau طراحی و تکمیل یک خانه در آکاپولکو، مکزیک، که در اصل در 60 توسط ادواردو و اسکار Hagerman ساخته شده است.

خانه بر روی صخره ای، شیب دار زمین قرار دارد و به سه منطقه مختلف تقسیم می شود. اولین دسترسی پارکینگ است که در آن پله ها توسط محوطه های سرسبز محاصره شده از مساحت پارکینگ تا خانه محاصره می شوند.

 


 

منطقه دوم خانه دارای یک منطقه باز و زندگی است. در زیر دو اتاق خواب است که به یک تراس باز می شود و از اتاق یک اتاق تلویزیون پنهان است.

مراحل از منطقه دوم خانه تا منطقه سوم، جایی که یک عرشه چوب است که در امتداد یک دیوار سنگی اجرا می شود، هدایت می شود.

 


 

عرشه محل استراحت در خورشید را فراهم می کند، یک استخر منحنی به نظر می رسد و در انتهای عرشه یک آشپزخانه بیرونی با منطقه ناهار خوری است.

 


 

در حیاط خانه پشت استخر، یک آشپزخانه مجلل و اتاق نشیمن با یک کابینت چوبی در پشت آن و پنجره های کف تا سقف وجود دارد.

در کنار اتاق نشیمن، دو اتاق خواب است که در پشت پرده های چوبی از بالکن پنهان شده اند.

 


 

واقع در بالای منطقه زندگی و ناهار خوری، و دو اتاق خواب، مجموعه اتاق خواب اصلی است. در اتاق خواب اصلی، تختخواب، دفتر خانه و اتاق نشیمن خصوصی، همه بر روی یک پلت فرم قرار می گیرند و به مناطق مختلف اتاق می توانند از دیدگاه های گسترده استفاده کنند.

 


 

در حمام، شیشه ای از کف تا سقف دوشاخه را از غرور جدا می کند، در حالی که پنجره های عمودی باریک نگاهی به دید درخت در خارج می دهد.

 



 

اتاق خواب اصلی به یک عرشه روپوش بزرگ باز می شود که برای ناهار خوری در فضای باز راه اندازی شده است و نرده های شیشه ای اطمینان حاصل می کنند که این دیدگاه بدون مانع است.

 


http://منبع www.contemporist.com


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا