تازه های معماری

طراحی خانه مدرن در استانبول ترکیه با پله های اسپیرال چوبی

پله های اسپیرال مجسمه ای، با مصالح داخلی چوبی گرم و حیاط خلوت محوطه سازی برای ایجاد این خانه جدید در ترکیه.


معماران Habif یک خانه جدید برای یک خانواده در استانبول، ترکیه طراحی کرده اند که دارای دیوار باغی استوار، مصالح مخلوط بتن سنگی و داخلی با مصالح چوب است.

 

در داخل، چوب برای ایجاد فضای زندگی گرم و جذاب استفاده شده است. در راهرو ورودی، دیوارهای تیره کفپوش چوبی را در هم می آمیزند، در حالی که نورپردازی مسیر، آثار هنری را برجسته می کند.

 

در پایان راهرو، مراحل با نور پنهان منجر به اتاق نشیمن می شوند. اتاق نشیمن به طرف حیاط نگاه می کند و یک قفسه بزرگ ساخته شده است که به دیوارمتصل است.

 

پشت دیوار با آثار هنری در اتاق نشیمن، یک فضای زندگی ثانویه است که دارای تلویزیون دیواری، شومینه داخلی و قفسه های ساخته شده است.

 

در طرف دیگر اتاق نشیمن اتاق غذاخوری است. پنجره های بزرگ در سراسر این فضای زندگی برجسته شده اند و شامل درهای کشویی هستند که روی تراس کنار استخر باز می شوند.

 

در تراس استخر، منطقه ای برای ناهار خوری و اتاق نشیمن در فضای باز وجود دارد که هر دو از استخر شنا، حیاط خلوت و خانه استخر استفاده می کنند.

 

پشت در خانه اصلی و آشپزخانه از سنگ مرمر و چوب استفاده می کند. یک منطقه ناهارخوری کوچک در زیر یک چراغ آویز گنبد براق قرار دارد.

 

برای پیوند سه سطح خانه، یک پله بلوط مجسمه ساخته شده است. پله های چوبی دارای یک پوشش روغن طبیعی است که گرما را به داخل می افزاید،

 

در مجموعه ، اتاق خواب با ساخته شده در کابینت تاریک و یک دیوار صفحه نمایش کشویی است که به یک منطقه سالن خصوصی باز می شود.

در حمام اصلی، سنگ کف و حمام را پوشش می دهد.

 

http://منبع اینترنتیwww.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا