تازه های معماری

طراحی خانه مدرن استرالیا با الهام از خانه کویر

شرکت معماری مدولار، با همکاری مشتریان خود برای طراحی یک خانه مدرن، که با عشق عمیق خود به معماری میانه قرن، و به ویژه، House of Kaufmann در پالم اسپرینگز توسط ریچارد نوترا، الهام گرفته بود، کار میکرد.

 

این خانه در Fremantle، استرالیای غربی واقع شده است، خانه طراحی شده است به طوری که می تواند به عنوان نیازهای این خانواده از دو بزرگسال و 3 کودک جوان تغییر در طول زمان سازگار است. فضاهای مانند carport عقب را می توان برای ایجاد یک عقب نشینی جداگانه برای پدر و مادر و در نهایت بخش اصلی خانه را به فرزندان در حال رشد دادن.

 

در داخل خانه، یک منطقه باز زندگی با دو شومینه وجود دارد، که در طول روز در طول روز غوطه ور است و یکپارچه سازی یکپارچه با محیط زندگی در فضای باز بوسیله carport.

 

غرفه های صبحانه از طراحی اواسط قرن و ظروف غذاخوری آمریکایی، یک غرفه سفارشی در کنار یک آشپزخانه که به عنوان یک مرکز طبیعی برای خانواده ساخته شده است، ساخته شده است.

 

همان چوب مورد استفاده برای طراحی غرفه در آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است تا حس تداوم را ایجاد کند، در حالی که میزهای بیرونی سفید و بشقاب براق به حفظ آن کمک می کند.

 

یک دیوار مرکزی به عنوان یک ستون دسترسی ساده عمل می کند و فضاهای خصوصی و جمعی را به هم متصل می کند.

 

مبلمان ساده در اتاق خواب استفاده شده است، و پرده های سفید نرم، حفظ حریم خصوصی بدون به خطر انداختن نور طبیعی است.

 

در حمام، غرور سیاه با کاشی ها مطابقت دارد، در حالی که شمارنده سفید با یک وان اختصاصی مطابقت دارد، و دیوار لنز خاکستری زمینه ای برای حمام فراهم می کند و اجازه می دهد تا برای قفسه و آینه کوچک.

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا