معماران معروف

دانلود پاورپوینت معرفی معمار آلدروسی

آلدروسی متولد ۱۹۳۱ یکی از معماران تاثیر گذار در طول سالهای ۱۹۷۲تا۱۹۸۸ بود که به
موفقیت شگفت آوری در عرصه بین المللیدر شاخص نضریه پردازش،نقشه کشی و معماری نائل
گردیده است . آلدروسی پس از دریافت مدرک معماری خود پلی تکنیک میلان در سال ۱۹۵۹ به عنوان استاد یار معماران معروف مانند : لودوکیرکوارونی و کار لوآیموینو شروع به کار کرد.
آلدروسی عضو گروه معماری مدرسۀ معماری میلان در سال۱۹۶۵ودر دانشگاه در سال ۱۹۷۵ عضو گروه استادان شد در کنار این منصب ها شهرت فراوان اوباعث انتصاب به عنوان پروفسور در زوریخ اسپانیا و ایالات متحد امریکا شد .
کار آلدروسی :
به عنوان یک نظریه پرداز در طول سال های همکاری او با سنت راجو مجله ایتالیا معماری کما سا بلاکاتیلوتا۱۹۶۴-۱۹۵۵ شکل گرفت .در سال ۱۹۶۴ الدروسی کتاب معماری شهری را چاپ کرد که مداماً به زبان های مختلف ترجمه شده و موفقیت های چشمگیری در عرصۀ بین المللی کسب کرد .
آلدروسی با طرد کردن نظریات سبک درمقابل عدم فهم صحیح از شهر در معماری متداول را نقد کرد ، آلدروسی بیان کرد که یک شهر باید به عنوان که چیزی که در طول زمان ساخته شده است مطالعه و ارزیابی شود . او به مصنوعات شهری که در مقابل گذر زمان مقاومت دارندعلاقۀ ویژه ای داشت .
علارقم بحث های مدرن بر علیه آثار تاریخی ، آلدروسی میگوید که سهر کذشتۀ خود رااز طریق آثار تاریخی به یاد می آورد و ازآن بهره می جوید و به عبارت دیگر آثار تاریخی خودرا به شکل یک شهر شکل می دهد
علارقم بحثهای مدرن برعلیه آثارتاریخی،آلدروسی میگوید که شهرگذشته رااز طریق آثار تاریخی به یاد می آورد و ازآن بهره می جوید و به عبارت دیگ آثار تاریخی خودرا به شکل یک شهر شکل می دهد .
این درک از شهر تا ریخی و دوام آن طر ح های اصل آلدروسی را برای ساختما نهای عمومی شکل می دهد.
یکی از کار های کارهای اولیه او درزمینه ساختمانهای عام المنفعه ساختمان های درحال حاضر گورستان شهر مادنا در شمال ایتالیا است
آلدروسی گور ستان را به عنوان گنجینه معانی اجتماعی قبول دارد ، در اصل او عقیده دارد خانه ای برای مردگان یا در حقیقت شهر مردگان است .
شکل های پایدار معماری که در اندازهای استو کیو متری بنا و پنچره های آن دیده می شود . پیشرفت های روسی را در طراحی ساختمان آشکار میسازد.
پیشرفت که فراتر از یک مورد خاص یا بنای ساختمان است .

توجه :این فایل شامل۳۲ اسلاید میباشد.

دانلود مستقیم از سایت معماری بنا:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا