تازه های معماری

وزارت طراحی اخیرا اولین ملک پرچم دار هتل VUE واقع در پکن

پرچم دار VUE هتل در پکن افتتاح شد.

وزارت طراحی اخیرا اولین ملک پرچم دار هتل VUE واقع در پکن، چین را برعهده داشت. طراحان از فرهنگ و میراث محله اطراف الهام گرفته و یک پیچ و تاب معاصر و غریب را اضافه کرده اند.

این هتل از سال های 1950 به مجموعه ای از ساختمان های شبه سنگی هنری تبدیل شده است که توسط خانه های تاریخی هاتونگ متمرکز شده و در جهت همسایگی قرار دارد.

 

بسیار آسان است که ببینید که فضای داخلی بسیار متفاوت از منظره تاریخی الهام گرفته است. منطقه پذیرش تاریک پر از زاویه ها و خطوط نور است که اولین تصور جسور را ایجاد می کنند.

 

هتل دارای بسیاری از مناطق اجتماعی، از جمله کافی نت و نانوایی FAB است که فضای گاه به گاه و پر جنب و جوش است که با استفاده ازمصالح چوب و رنگارنگ ساخته شده است.

 

خارج از محوطه باغ مرکزی با ویژگی های زاویه ای آب و مقدار زیادی درختان وجود دارد.

 

آثار هنری در سراسر هتل پراکنده شده است، مثل این دو خرگوش سیمی فرفری که روی سقف رستوران خرگوش صورتی نشسته اند.

 

در داخل، یک سقف فوق العاده بالا با تراشیدههای فلزی و چوبی درخشان با نور پنهان روشن شده است، و برای مهمانان هتل ظاهر قابل توجهی ایجاد می کند.

 

این هتل همچنین دارای روح بالایی ماه می باشد که دارای تجربه ای از قبیل آب و هوای بی نظیر است، دارای منظره ایی با دریاچه و پارک Houhai و همچنین جکوزی برای استراحت و داشتن نوشیدنی می باشد.

 

ورودی های فلزی در کنار راهروهای تاریک پراکنده شده و به اتاق های هتل هدایت می شوند. در داخل، زاویه های برجسته در سراسر هتل نیز در اتاق نشان داده شده است.

 

این حمام جسورانه از رنگ های برای روشن کردن سنگ سیاه با رگه های سفید پراکنده برخوردار است.

 

اتاق های هتل به طور غیر منتظره با استفاده از رنگ ها، تن ها و مواد تقسیم می شوند و لمس هنری ایجاد می شوند، در حالی که نورپردازی پنهان، نور محیط نرم را به اتاق می افزاید. بعضی از اتاق های هتل نیز دارای بالکن های خصوصی با نمایش های درختی و دریاچه هستند.

 

در این حمام هتل، مصالح طلا مورد استفاده قرار گرفته است و یک مصالح آبی هنری آینه بزرگ را می شکند.

در این اتاق، مناطق تاریک یک منطقه نشسته و یک منطقه حمام باز را تعریف می کنند، در حالی که خاکستری سبک تر، تخت را با یک چراغ پشت زمینه روشن تعریف می کند.

 

مانند حمام های دیگر، این حمام دارای پانل های صورتی روشن است، در حالی که حمام می تواند از اتاق هتل با استفاده از پرده بسته شود.

 

این مجموعه بزرگ هتل همچنین دارای یک بالکن خصوصی با یک سالن مجلل داخلی با دیدگاه خرگوش های صورتی و درختان می باشد.

 

http://منبع اینترنتی www.contemporist.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا